[Spam] ORFilter

Pagina: 1
Acties:

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Met verbazing retouneerde de zoekopdracht 'orfilter' maar twee resultaten. Ik gebruik deze zelf met succes en wilde eens kijken of anderen ook zo tevreden waren over dit *gratis* spam-fighting programma van Martijn Jongen

In een test opstelling tezamen met Mcafee Webshield zorgt dit voor een uitstekende virus/spam gateway.

Mijn vraag dan ook, zijn er nog anderen die het gebruiken en wat zijn jullie ervaringen ermee?

[ Voor 2% gewijzigd door k-oz op 16-05-2004 16:59 . Reden: fout in url ]

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• k-oz

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
* k-oz verbaast zich wederom :? :? :? :?

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• k-oz

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Versie 4 is inmiddels uit, nog steeds geen gebruikers??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Monoloog :D Om wat dialoog te kweken:

Het feit dat het gratis is, maakt het niet bepaald special; er zijn veel meer gratis spamfilters. Ik gebruik zelf K9, Spampal en het filter in Thunderbird. Vooral K9 en Spampal werken fantastisch - niets op aan te merken eigenlijk. Doet deze het beter dan? <-- Wat zijn jouw ervaringen? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Om de dialoog nog even voort te zetten. Ik gebruik SpamBayes in Combinatie met Outlook XP en 2000.
Ik ben er erg tevreden over. Het systeem wordt na gebruik steeds "slimmer" en er is geen spam die het programma niet ziet. Heel soms is het onzeker. Daarbij is er voor SpamBayes geen contact met anderen of servers nodig en is er een grote gebruikersgroep. Allemaal pluspunten tov ORFilter?

• k-oz

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Maar dit zijn filters die werken met email clients als ik het goed begrijp. ORFilter is een filter die werkt met Exchange 2000/2003. Ook kun je hem in combinatie met een met een smtp service van windows 2k/xp/2k3 als gateway inzetten om zo je oude exchange 5.5 server te ontdoen van spam.

[ Voor 3% gewijzigd door k-oz op 21-06-2004 01:59 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

leuk programma als je zelf thuis een (incomming) smtp server draait...

maar ik denk dat de meeste mensen gewoon hun mail binnen halen met pop3. K9 is dan uitermate geschikt, omdat die als een proxy werkt tussen het mail programma en de pop3 server.

Ik gebruik thuis K9 en ben er zeer over te spreken, jammer dat er geen linux versie van is...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• k-oz

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Jimbolino schreef op 21 juni 2004 @ 02:53:
leuk programma als je zelf thuis een (incomming) smtp server draait...

maar ik denk dat de meeste mensen gewoon hun mail binnen halen met pop3. K9 is dan uitermate geschikt, omdat die als een proxy werkt tussen het mail programma en de pop3 server.

Ik gebruik thuis K9 en ben er zeer over te spreken, jammer dat er geen linux versie van is...
niet alleen als je thuis een server draait, ook voor bedrijven is dit een hele goede oplossing, en dan met name in de gateway opstelling is een hele goede manier.

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-03 16:55
Ik zal eens naar ORFilter kijken. Naar zoiets was ik nou juist op zoek voor Exchange 2003! 8)
Pagina: 1