[msn] Video in op nvidia gfx kaart als webcam

Pagina: 1
Acties:

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Hoi,

Ik heb hier een GeForce FX 5200 met video ingang, kan ik die video ingang ook gebruiken als webcam bij msn. als ik daar bij "Wizard beeld en geluid afstemmen" zit zie ik wel beeld, maar als ik hem wil gebruiken zegt hij
Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.

Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
En als ik kijk bij webcam instellen staat er ongeveer het zelfde. dat ik hem niet kan instellen omdat hij neit is aangesloten of al ingebruik is.

Ik gebruik de nieuwste wdm drivers van nvidia las in andere topics dat het daar wel mee kon maar nog steeds zelfde fout. En ik gebruik msn 6.2 :)

Iemand die heel erg toevallig weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

• Martink
*schop omhoog*

et lukt me nog steeds niet weet ondertussen iemand het wel?

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
Dit wil ik dus ook weten alleen dan voor m'n ati vivo

ik kan hem instellen in de wizard en ik zie hem in het venster daarna ook het beeld.
alleen als ik hem dan ga gebruiken dan is ie er niet :?

• Martink
precies, maar ik heb het opgegeven, andere programma's kunnen het wel gebruiken maar msn dus niet :)

Verwijderd

Martink schreef op 24 september 2004 @ 15:55:
precies, maar ik heb het opgegeven, andere programma's kunnen het wel gebruiken maar msn dus niet :)
op een video kaart kan je geen cam aan sluiten daar voor zit er meestal een usb aan sluiting. En op een video kaart zit meestal alleen beeld scherm uitgang en een digitale uit gang voor tft schermen en dan een tv out en dat is dat je beeld op je tv kan krijgen maar een web cam is usb

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 16:21:
[...]

op een video kaart kan je geen cam aan sluiten daar voor zit er meestal een usb aan sluiting. En op een video kaart zit meestal alleen beeld scherm uitgang en een digitale uit gang voor tft schermen en dan een tv out en dat is dat je beeld op je tv kan krijgen maar een web cam is usb
Tip: lees de topicstart eens.. Hij sluit een webcam aan op de TV-in van zijn vidkaart.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 16:21:
[...]

Waar heb je het in hemelsnaam over?

TS: heb je WDM-drivers geïnstalleerd? en heb je niet toevallig nóg een venstertje of programma openstaan dat de video-in stream al gebruikt, want dan kan een ander programma dat meestal niet meer.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Pagina: 1