Hoi,
Ik heb hier een GeForce FX 5200 met video ingang, kan ik die video ingang ook gebruiken als webcam bij msn. als ik daar bij "Wizard beeld en geluid afstemmen" zit zie ik wel beeld, maar als ik hem wil gebruiken zegt hij
Ik gebruik de nieuwste wdm drivers van nvidia las in andere topics dat het daar wel mee kon maar nog steeds zelfde fout. En ik gebruik msn 6.2
Iemand die heel erg toevallig weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik heb hier een GeForce FX 5200 met video ingang, kan ik die video ingang ook gebruiken als webcam bij msn. als ik daar bij "Wizard beeld en geluid afstemmen" zit zie ik wel beeld, maar als ik hem wil gebruiken zegt hij
En als ik kijk bij webcam instellen staat er ongeveer het zelfde. dat ik hem niet kan instellen omdat hij neit is aangesloten of al ingebruik is.Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Ik gebruik de nieuwste wdm drivers van nvidia las in andere topics dat het daar wel mee kon maar nog steeds zelfde fout. En ik gebruik msn 6.2
Iemand die heel erg toevallig weet hoe ik dit probleem kan oplossen?