vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
telnet mail.home.nl 110
en telnet mail.home.nl 25
Heb je trouwens die foutmelding al bij google ingevoerd??
Denk het niet, dan zou je wel het een en ander uitgeprobeert en uitgesloten hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door job op 16-05-2004 16:56 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
netmail heb ik al geprobeerd, dat werkt ook niet
gegoogled heb ik heus wel, ik zou niet weten wat ik zou moeten uitlsuiten..
[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 16-05-2004 17:12 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
op pc2 niet.
gaat dus waarschijnlijk mis bij het delen..
of op pc2.
Wat voor software heb je nog draaien op beide pc's die invloed zouden kunnen hebben.
Draai je een firewall op een van beide pc's.
Wat gebruik je om het internet te delen? windows zelf? extern programma.
Geef eens wat extra informatie.
zoek nog eens op google. daar kom je genoeg oorzaken tegen die deze foutmelding veroorzakan.
[ Voor 23% gewijzigd door job op 16-05-2004 17:29 ]
Tja, ik heb het internet gedeeld zoals ik het al zei in de startpost..
gewoon de internet verbinding gedeeld hupje ertussen thuisnetwerk ip's invullen..
De eerste hit op google is raak: http://www.tiscali.co.uk/...oe_errors_0x800ccc0e.html
Gewoon stappen volgen, TCP/IP stack opnieuw installeren en je bent van je probleem af.
Eerst zoeken is toch wel een essentiële stap voordat je een topic opent, zie Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got.
Dit topic is gesloten.
![]()