Sinds vrijdag heb ik een Caliber BCT 25A subwoofer

Technische gegevens:
• 300W Max. / 80W RMS
• 20cm woofer
• Amplifier and active crossover
• Adjustable gain
• RCA- or High level input
• Dimensions: 54,5 x 29,5 x 28,5cm
'k Heb alleen wat hulp nodig bij het aansluiten van deze sub.
(kon nergens een manual vinden, en ook op GoT vond ik geen antw. op mijn vraag)
Achterop zitten 7 schroef aansluitingen:

De betekenis van 'ON' (2e van links) weet ik niet zeker.. Is dit de remote aansluiting die naar mn radio moet? Of heeft deze sub er geen remote aansluiting op zitten?
Dat was vraag 1.. en dan nu de volgende:
De sub zelf wordt aangesloten op de PRE-out van mn radio. Op de versterker van de sub zitten ook nog de L- L+ R- en R+ aansluitingen. Ik was van plan om hier mijn achter speakers op aan te sluiten. (deze moet ik nog kopen) Zit er een limiet aan qua vermogen? Of kan ik er gewoon op aan sluiten wat ik wil?

Technische gegevens:
• 300W Max. / 80W RMS
• 20cm woofer
• Amplifier and active crossover
• Adjustable gain
• RCA- or High level input
• Dimensions: 54,5 x 29,5 x 28,5cm
'k Heb alleen wat hulp nodig bij het aansluiten van deze sub.
(kon nergens een manual vinden, en ook op GoT vond ik geen antw. op mijn vraag)
Achterop zitten 7 schroef aansluitingen:

De betekenis van 'ON' (2e van links) weet ik niet zeker.. Is dit de remote aansluiting die naar mn radio moet? Of heeft deze sub er geen remote aansluiting op zitten?
Dat was vraag 1.. en dan nu de volgende:
De sub zelf wordt aangesloten op de PRE-out van mn radio. Op de versterker van de sub zitten ook nog de L- L+ R- en R+ aansluitingen. Ik was van plan om hier mijn achter speakers op aan te sluiten. (deze moet ik nog kopen) Zit er een limiet aan qua vermogen? Of kan ik er gewoon op aan sluiten wat ik wil?