[barton] core codes

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Topicstarter
Ik heb vandaag ff m'n proc onder handen genomen om hem een nieuw laagje verse koelpasta te geven. tegelijkertijd heb ik ff de core codes van m'n CPU'tje op een papiertje geschreven...
ik heb reeds uAMD gedraaid, maar die info is niet volledig... ik weet dat iemand hier van't forum een site heeft waarop veel info rond steppings enz staat, maar die weet ik niet meer, en ik vind ze ook niet terug met google/forum search ... als iemand die heeft post ff plz...

het gaat om de
code:
1
2
3
AXDA2800KV40
4109198260334
AQUCA0307MPM

schijnt dat deze nog mooi overclocken heb ik gezien???

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 15:51
Ik denk dat je je vraag beter hier kan stellen:
[rml][ OC] AMD Barton/Thorton Overclockresultaten Deeltje 9[/rml]

Een search op aquca levert mij in got search trouwens 33 hits, dus ik zou daar eens op zoeken.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
MPM's klokken wel redelijk over, je hebt wel een wat oudere, dus deze is moeilijk te vergelijken met de nieuwe core's.
Ik heb zelf een AQXCA 0311 MPM, doet met wc 2.3ghz @ 1.75, 2.4ghz @ 1.875v en 2.5ghz @ 2.1v. Met lucht (CM Aero 7+) had ik voor 2.2ghz 1.72v nodig en 2v voor de 2.4ghz...

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Topicstarter
dank je, et is de site van balusc die ik moest hebben...
die van mp3.zonebg had'k al geprobeerd maar hij werkt niet met mijn codes

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Verwijderd

dat is zeker een nice stepping, deze waren zeer goed in het begin. Ik geloof dat fewture en andere goede oc'ers deze hadden (ben niet zeker)
Deze kunnen nog goed op tegen de huidige cores.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm dit behoeft geen apart topic, dit kan wel in [rml][ OC] AMD Barton/Thorton Overclockresultaten Deeltje 9[/rml] om de info bij mekaar te houden :) Vandaar dat deze dicht gaat ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.