Toon posts:

3d studio max 6 beginner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie toevallig of er ergens online een grote tutorial te vinden is voor het leren van alle basics , ik ben vanmiddag begonnen met werken met 3d studio max 6 maar ik kan er nog helemaal niks mee .

Ik heb ook heel lang zitten zoeken naar tutorials maar dat zijn vaak tutorials over specifieke dingen en gaan er vaak van uit dat je alle basiskennis al hebt....................... die heb ik dus niet 8)7

Verwijderd

Wat dacht je van de website van de makers?

tutorials

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 15:57 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wat dacht je van de bijgeleverde tutorials? Gewoon in volgorde afwerken.

Beetje jammer dat als je zo'n duur pakket koopt, niet eens even de Learning en Tutorial cd probeert ;)

Verwijderd

Wie zegt dat hij dat pakket gekocht heeft? >:)

Verwijderd

Bij de help zitten ook wel tutorials.
Kijk anders even in de startpost van het 3dstuff topic, en dan de tutorials van oogst.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 15:59:
Wie zegt dat hij dat pakket gekocht heeft? >:)
Ja, wie weet heeft zijn baas het wel gekocht! >:)
en heeft hij nu heel wat problemen / iets uit te leggen

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Heb het zelf , dank je welletje vind et erg cool wat jullie doen in die contests dus ik wil zo snel mogelijk meedoen })

Verwijderd

Als je baas zoiets koopt, dan krijg je toch ook wel een gratis cursus erbij?? 8)7

In [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 20[/rml] is ook nog wel het een en ander te vinden over tutorials...

Verwijderd

Deze vraag was een beetje onnodig, als je de cd's zelf legaal hebt, dan zitten daar genoeg tutorials bij...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:08:
Deze vraag was een beetje onnodig, als je de cd's zelf legaal hebt, dan zitten daar genoeg tutorials bij...
Ik vind de tutorials een beetje raar beschreven en niet echt gedetailleerd , heb nou ook weer geen zin om een boek te kopen dus vroeg ik dit, ik probeer nu een boompje te maken voor contest enchanted forest , maar dat lukt dus voor geen meter |:( vandaar..

Verwijderd

Zal ik het maar even voorkauwen dan ? :P
Klik

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:10:
[...]

Ik vind de tutorials een beetje raar beschreven en niet echt gedetailleerd , heb nou ook weer geen zin om een boek te kopen dus vroeg ik dit, ik probeer nu een boompje te maken voor contest enchanted forest , maar dat lukt dus voor geen meter |:( vandaar..
Vind je de tutorials op internet dan beter beschreven? Maakt volgensmij niet veel uit. Kun je beter een boek kopen als je de tutorials niet gedetailleerd genoeg vindt. Leer je misschien nog meer van ook :)

Verwijderd

[...]

_/-\o_ als je binnen een dagje ofzo een paar mooie bomen uit 3DSMax krijgt... Begin met basic modelling en probeer dan eens een asbak of je stoel na te maken. Daarna verder gaan spelen, IMHO...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
[...]

Als je bij de eerste (=basis) tutorial begint en alles stap voor stap volgt kan er niets misgaan.

Je wilt uit het niets een boom maken, voor een wedstrijd nog wel. Zonder ervaring zoiets willen is hetzelfde als een kind van 5 te vragen een Porsche 911 Carrera 4 compleet uitgewerkt met de juiste schaduwen en in het juiste perspectief te tekenen.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ga terug naar de winkel en ruil dit om voor Cinema4D!!! \o/ :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

[...]

Volgens mij is jou probleem een luxe probleem. Je wilt zonder al te veel moeite, een zeer uitgebreid programma leren. Zo werkt dat niet. Voordat je meedoet aan een contest zou ik eerst eens alle tutorials lezen. Tijdens een leerproces moet je jezelf geen té moeilijke opdrachten geven.

Verwijderd

en leen een boekie bij de plaatselijke bibliotheek. Hoeft niet perse voor 3dsmax6, 5,4 of 3 zijn bijna hetzelfde. Heb ik ook gedaan, en nu weet ik hoe ik met raytracer een glass material moet maken :9

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dat deze nog niet voorbij is gekomen: klik :P

Edit: Oops, iets te snel gelezen 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Scipionyx op 16-05-2004 19:21 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:18

alienfruit

the alien you never expected

Omruilen voor Cinema4D, neej yoh! Omruilen voor Softimage|XSI ben trots eigenaar van v4.0 (pre-order) sinds vandaag. Dure toei die 3d software :+

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:08

Zerora

Ik Henk 'm!

Scipionyx schreef op 16 mei 2004 @ 16:54:
Dat deze nog niet voorbij is gekomen: klik :P
Die was al wel voorbij gekomen. De link ernaar stond in het topic die PJanssen had gegeven.

Zelf heb iik veel aan die tutorials. Ben ook noob met 3dmax.

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 16-05-2004 17:18 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

in mijn sig staan ook nog een berg links naar tutorials (te beginnen met die van oogst) :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 14:27
En in die van mij ook nog een paar.

Er is echt ZOVEEL te vinden... als je een beetje de weg door de interface weet te vinden.. dan kom je al een eindje.
Pagina: 1