Toon posts:

subs bij dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraagje.
Ik heb een dvd op mijn pc staan, zonder ondertitels.
Nu wil ik daar graag subs bij zetten maar hoe doe ik dat ?

heb search button al gebruikt maar kon het niet echt vinden :(

alvast bedankt.

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Eerder een vraag voor SA denk ik. Maar goed, ik denk toch dat je beter moet zoeken want deze vraag is echt al tig keer voorbij gekomen.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ondertitels

zie ook waarom dat topic op slot is gegaan. Zolang jij geen meer informatie geeft waar je gezocht hebt, op welke steekwoorden enzo, is het moeilijk om je verder te helpen. Er zijn ontzettend veel sites met guides die je stap voor stap kunt volgen, die staan ook gewoon in de FAQ aangegeven.

Lees dus dat topic hierboven door en ga eerst eens wat guides af op bijvoorbeeld www.dvdrhelp.com of doom9.org en als je het dan nog niet snapt, kun je altijd een topic openen die volgens de richtlijnen goed zijn, en dan voortaan wel in het goede forum aub :) (dus niet hier in VB, maar bijvoorbeeld Software Algemeen of Audio Video en Hifi :))

Succes ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit heeft sowieso niets met Videoplanken & Beeldkanonnen te maken.

En daarnaast neem ik aan dat je hiermee toch wel flink wat informatie kan vinden :)

Dit topic is gesloten.