Toon posts:

PRICE WATCH

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet je ik wil helemaal niet spammen en ik zeg helemaal niet dat ze beter zijn dan anderen.. maar ik snap iets niet. Van alle goekoopste prijzen die op PriceWatch te zien zijn, heb ik een site gezien die vaak veel goedkoper is. Mij maakt het niet uit hoor. Maar www.comflex.nl kijk ik wel eens op. Ik weet niet in hoeverre dit spam is. Maar ik vind dat ik het toch wel mag zeggen?? :7

Verwijderd

Voeg maar toe dan :D

Verwijderd

Topicstarter
voeg toe?
ik weet niet hoe het hier werkt.. ik snap er helemaal niets van hoe het hier inelkaar zit.. ik heb net de moed om een keer wat te schrijven. :P

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Ga naar http://tweakers.net/pricewatch.dsp en selecteer onder in beeld Leverancier toevoegen ... >:)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Goedkoop? Ik vind dat wel meevallen......

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 20 december 2000 14:51 schreef Gash het volgende:
Goedkoop? Ik vind dat wel meevallen......
Wat je zegt... dure boel daaro.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Mischien een foute tijd om over die zaak te beginnen maar ze zijn maanden goedkoper geweest in geheugen en CPU's dan elke andere winkel. Ik kan er ook niets aan doen :+

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Op woensdag 20 december 2000 19:04 schreef TeRrACiDe het volgende:
Mischien een foute tijd om over die zaak te beginnen maar ze zijn maanden goedkoper geweest in geheugen en CPU's dan elke andere winkel. Ik kan er ook niets aan doen :+
Ja fijn, en je op de rest uitkleden... Je moet naar het hele plaatje kijken, en dan kun je zeggen of ze goedkoop zijn of niet. Tenzij je naar 40 zaken gaat, en overal 1 onderdeeltje koopt.... >:)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
luister meneer ... maar sommigen zoeken geen heel systeem. Maar losse onderdelen? :r

Verwijderd

UH Dan is het alsnog DUUR hoor |:(

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ach, op pricewatch staan lang niet de goedkoopste prijzen (ja RAM misschien).

't Is voor mij alleen maar een leuke indicatie.
Pagina: 1