Toon posts:

backup maken voor email via dos

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Ik heb win2000. en mijn computer die loopt vast tijdens het opstarten. Opnieuw instaleren lukt ook niet en opstarten in veiligmodus werkt ook niet. Maar nu wil ik mijn e-mail opslaan of wat dan ook. Ik heb een e-mail bakcup programma nodig via dos maar hij moet wel bootable zijn.

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

misschien zou je linux knoppix kunnen gebruiken, of windows PE?

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welk mail programma gebruik je? Is de partitie waarop je mail staat FAT (16/32) geformatteerd?
Iets meer info alstublieft!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 00:47

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:16:
Ik heb een probleem. Ik heb win2000. en mijn computer die loopt vast tijdens het opstarten. Opnieuw instaleren lukt ook niet en opstarten in veiligmodus werkt ook niet. Maar nu wil ik mijn e-mail opslaan of wat dan ook. Ik heb een e-mail bakcup programma nodig via dos maar hij moet wel bootable zijn.
Afhankelijk van welk e-mail programma dat je gebruikt kun je gewoon de bestanden waar de mail in wordt opgeslagen handmatig kopieeren. Ik denk niet dat er zoiets bestaat als een email backup programma. Je zou het dus met een simpele dos-bootflop en ergens om naartoe te kopieeren kunnen doen als de betreffende partitie tenminste niet met het NTFS-filesystem geformatteerd is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

anne,

Er is je in het verleden al een paar keer de regeltjes uitgelegd - zowel op het forum als via een mailtje :)

Ook dit topic voldoet op geen enkele manier aan wat we graag zien in een topic - er ontbreken namelijk die belangrijke zaken in dit topic:
  • Je topic titel voldoet niet - in Windows Operating Systems hoort je OS tussen vierkante haakjes te staan. Daarnaast zoek je een programma en dat hoort in Software Algemeen thuis.
  • Verder kan ik in je topic absoluut niet terugvinden wat je zelf al gedaan hebt - dit is echter wel een vereiste voor een topic op GoT :)
  • En als laatste - je geeft absoluut niet genoeg informatie. Wat bedoel je met vastlopen? Wat voor email programma gebruik je?
Al met al zie je dat dit topic niet voldoet - ik ga dit topic dan ook sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet. Verder - lees de mail van BalusC nog eventjes goed door als je wilt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

anne_kleyheeg,

volgens mij is je al eens uitgelegd dat we het waarderen op GoT als je zelf wat vooronderzoek doet. Met wat googlen kun je dit 'probleem' met gemak oplossen aangezien ook je email gewoon bestanden op je harde schijf zijn.

Met bovenstaande tips moet je er in ieder geval wel uitkomen :)

edit:
/me laat is

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 16-05-2004 13:22 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.