Toon posts:

[Azureus] Bittorrent keurt alle pakketten af? *

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de Azureus client. Ik ben iets aan het downloaden van 1200 MB groot en ik ben nu meer dan een uur bezig op 100kb, maar Azureus keurt alle binnen gekomen pakketjes af. Ik heb nu 6 goede pakketjes binnen. Als ik kijk in het scherm van de pieces, dan worden ze bijna allemaal rood. Wat kan ik hier aan doen?

Oh ja, gisteren functioneerde hij nog.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:14 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al geprobeerd om een ander bestand te downloaden? Kan het niet gewoon zijn dat dit bestand corrupt is? Heeft je client een logfile waar beweegredenen voor het droppen in kunnen staan?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bij sommige mensen download ie wel de goede delen. Ik heb ontdekt dat er één persoon is die mij heel snel upload. Waarschijnlijk is zijn versie niet goed. Hoe krijg ik hem uit mijn peerlijst met Azureus?

Een logfile kan ik niet vinden, was het eerste wat ik probeerde

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:19 ]

Verwijderd

Als je het IP adres van die "foute" uploader weet, kan je met bijvoorbeeld PeerGuardian het IP blocken. En met een recente blocklist ben je ook gelijk van alle andere "foute" uploaders en waakhonden af. ;)

Verwijderd

Topicstarter
peerguardian draait nieuwste update, maar het helpt niets, hij blijft foute pieces downloaden. Het bestand dat ik download kan zelf niet fout zijn, aangezien dan de pakketjes wel goed zouden zijn, omdat de tracker dan ook het foute bestand zou tracken.

Verwijderd

abc gebruiken.. die blockt em gelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu ABC, maar er ik kan bij lange na niet zoveel zien aan de download als bij Azureus. Hoe kan ik zien met wie ik connected ben en hoe mijn pakketjes

Excuus het schermpje gevonden, maar hij is leeg.

ABC vind helemaal geen peers, iemand nog tips?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 14:09 ]

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 16:23

DJTimo

Cuyoapart.mza

http://azureus.sourceforge.net/details.php#Snubbing

Probeer die peer met slechte data eens te snubben. :)

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd, maar dan komt er een andere die ook foute pieces stuurt. Ik gebruik dit prog toch al vrij lang, maar dit heb ik nog nooit gezien. Zo zit ik op 200 gig, als ik hem helemaal heb, omdat bijna alle mensen zooi opsturen, maar heel langzaam komen er ook wel goede pieces, dus de tracker is niet fout.

Maar ik ben nou al de hele dag bezig en ik zit op 400 kb, terwijl ik continu op meer dan 100k download.

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
In de Azureus FAQ staat ook ergens dat corrupte downloads kunnen komen door kapot geheugen. Al is het dan wel raar dat je er tot gisteren geen last van had.

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Ik weet niet of het een exotisch bestand is, maar ik zou 'm eens ergens anders op gaan zoeken dan. In dit soort dingen wil je niet al te veel tijd (en bandbreedte) investeren. ;)

* DJTimo lacht Gijsbert uit :D :D ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DJTimo op 16-05-2004 14:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik zou de rpijs moeten krijgen voor de grootste }:O op aarde.
Mijn F-schijf was vol. Dan kan ie ze natuurlijk niet opslaan en worden ze geheel vanzelf natuurlijk allemaal rood. Laat dit geleden als een waarschuwing aan anderen. Daar ben ik nu sinds 12 uur mee bezig!. GVD

Kan iemand dit topic veranderen in lach hier Gijsbert uit? :X

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 14:44 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jammer dat de BT-programma's daar dan geen duidelijke foutmelding voor geven ... :/

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

bittorrent download alleen foute pieces > lach hier Gijsbert uit *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Spider.007 schreef op 16 mei 2004 @ 15:10:
bittorrent download alleen foute pieces > lach hier Gijsbert uit *
_/-\o_ >:)

* sdomburg Gijsbert uitlacht.

Ik heb ook vaak genoeg uren zitten klooien met iets dat achteraf heel simpel was, dus ik lach mezelf hierbij ook een beetje uit :+

Wat ik me trouwens wel afvraag, kreeg je niet zo'n irritant Windows Schijfopruiming popup ding? Door dat ding word ik altijd van dat soort domme acties behoed O-)

[ Voor 61% gewijzigd door sdomburg op 16-05-2004 15:16 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 14:40:
Nou, ik zou de rpijs moeten krijgen voor de grootste }:O op aarde.
Mijn F-schijf was vol. Dan kan ie ze natuurlijk niet opslaan en worden ze geheel vanzelf natuurlijk allemaal rood. Laat dit geleden als een waarschuwing aan anderen. Daar ben ik nu sinds 12 uur mee bezig!. GVD

Kan iemand dit topic veranderen in lach hier Gijsbert uit? :X
Je bent iig zo sportief om je eigen "domme" fouten toe te geven, dat is ook al heel wat :)

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Whahahahahahaha! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif :P

Maaruh, geeft Azureus het niet aan als er te weinig schijfruimte is? Tenminste, bij mij wel. Dan zegt ie gewoon doodleuk dat de schijf vol zit en dat ie dus niet eens begint met downloaden.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Mwuahahahaharharhahar! >:)
Toen ik het topic zag dacht ik "daar zal meteen wel een slotje op komen, met zo'n titel."
Toen zag ik het * in de titel... :?

ontopic: ik gebruik ook ABC, best okay. :D

[ Voor 7% gewijzigd door JayVee op 16-05-2004 15:16 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Verwijderd

Mhihihihihi :)

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Terw_Dan schreef op 16 mei 2004 @ 15:12:
[...]

Je bent iig zo sportief om je eigen "domme" fouten toe te geven, dat is ook al heel wat :)
whahahahaga...... :D
maar k ben het der idd mee eens, sportief dat je het toegeeft :)

uhuuummm

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

* Zpottr lacht hier Gijsbert uit.

Zoef

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

King_Louie schreef op 16 mei 2004 @ 15:13:
Whahahahahahaha! [afbeelding] :P

Maaruh, geeft Azureus het niet aan als er te weinig schijfruimte is? Tenminste, bij mij wel. Dan zegt ie gewoon doodleuk dat de schijf vol zit en dat ie dus niet eens begint met downloaden.
Het is bij mij ook wel eens voorgekomen, maar ik kreeg van Azureus géén melding. (en die windows popup heb ik uitgeschakeld. O-) ). Gelukkig zag ik het zelf direct, vandaar dat ik het geval van Gijsbert niet herkende. :/

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

het moge duidelijk zijn; dat er uit dit topic niet veel productiefs meer zal komen ;)

lach hier Gijsbert uit * > [Azureus] Bittorrent keurt alle pakketten af? *

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.