[DVD Shrink] geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb mezelf de Kill Bill Vol1 cadeau gedaan. En nu wil ik die rippen voor backup.
Heb hem in Belgie gekocht dus er zit ook Frans op enzo. Wat heb ik gedaan:

Geript met DVD Decrypter en daarna DVD Shrink opgestart en alle onzin behalve de film eraf gegooid. Ik heb nu dus nog over: film met 5.1 geluid (engels) en NL sub.
Wanneer ik deze film nu met PowerDVD speel werkt het perfect. Ik zie meteen de film en heb 5.1 geluid en ik heb de ondertitels.

Als ik deze nu brand, dan heb ik de ondertitels, film, maar geen geluid. Oh ja, als ik de backup DVD speel op mijn pc met PowerDVD geen probleem, in de DVD geen geluid. Heb hem nu in verschillende DVDs gespeeld en nergens heb ik geluid.

Wat kan ik doen? - opnieuw rippen heb ik ook al gedaan... zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:58

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat voor 5.1 geluid heb je er op laten staan? Dolby Prologic II of DTS?
Als je er DTS op hebt laten staan, en je hebt geen DTS decoder op je DVD speler aangesloten staan, dan klopt het dat je geen geluid krijgt. Je PC zet DTS geluid namelijk gewoon om, maar de DVD speler doet dat niet.

Waarom heb je hem trouwens eerst geript met DVD Decrypter? DVD Shrink ript namelijk ook, en is nog lekker snel ook.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad DTS. Maar ik weet eigenlijk niet of mijn DVD dat aan kan. Ik zal dat eens bekijken.

Mijn DVD speler een Philips staat aangesloten op de stereo. Die versterker is zeker neit compatibel. Dus die DVD moet het zijn. Ik ga eens zoeken.

Bedankt alvast voor de info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:20
Heb je voor reauthor gekozen?
Als je rechtermuisklik doet op de film, dan kan je nog de default sub en audio kiezen. Zet die eens op Engels en de sub op NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op 16 mei 2004 @ 13:09:
Heb je voor reauthor gekozen?
Als je rechtermuisklik doet op de film, dan kan je nog de default sub en audio kiezen. Zet die eens op Engels en de sub op NL.
Dit kan ik helaas niet kiezen want ik heb maar een geluidstream en een ondertitel. De DVD speler is trouwens een Philips DVP320

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het ligt volgens mij idd aan het feit dat mijn DVD dit niet aan kan. Maar ben er toch niet helemaal uit.

Heb gemerkt dat DVD Shrink een beetje raar doet bij hetvolgende:

Je hebt 2 of meerdere audiokanalen. Je deselecteerd de eerste en je selecteerd alleen de tweede (of een andere behalve de eerste)
Dan heb ik namelijk wel eens problemen.

Misschien moet ik volgende keer eerst het default kanaal wijzigen en daarna de selectie doen ??
Pagina: 1