Toon posts:

Epox EP-7KXA KX133 4xAGP Any good??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de review bij Anandtech gelezen. Stond op het punt een Athlon systeem te kopen op basis van de K7M moederbord, maar zelfs Tomshardware's site schreef over de K7m en die Irongate chipset als 'obsolete'. Hij schrijft iedereen met AMD plannen moet zorgen een Via KX133 chipset voor zijn moederbord te nemen. Ik weet dat Asus en andere ook met Kx133 moederborden zitten te komen...maar ik WIL NU MIJN SYSTEEM KOPEN!! wat zou ik doen... die Epox (eerste KX133 op de markt) of toch gewoon gaan voor een K7M-pje... ik wil ook die Asus 6800 deluxe kopen en ik wil dan wel 4x AGP (!) en ik hoorde dat die irongate van dat K7m moederbord eigenlijk stiekem op 1xagp draaide iets wat die Via KX133 niet heeft... moeilijk moeilijk...advies gewenst!

groetjes,

Az.

Verwijderd

als je echt NU! wil en je wil agp4x dan is er toch maar 1 keuze naar mijn idee.........trek je eigen conclusies zou ik zeggen

en kijk ook eens op neoseeker voor dat je iedereen gaat vragen of iets any good is

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Ik heb een K7M en als je een te oude treft zonder Superbypass dan is het écht een behoorlijk brak :P moederbord!

Ik kan je eigenlijk wel de MSI K7Pro aanbevelen als je dan toch persé NU een Athlon wilt. Anders zou ik voor de Epox gaan, maar dan moet je toch wachten, want die is slecht leverbaar.

Maar ook de K7 Pro heeft problemen met AGP2x en Nvidia kaarten... Ik heb een GeForce DDR, maar ik baal dus echt van het moederbord, ik moet op AGP1x draaien anders loopt hij om de haverklap vast, zelfs als ik mijn Athlon500 op 450 klok.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7