[A7N8X-E] coax en 3,5 jacks tegelijk aan?

Pagina: 1
Acties:

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Aangezien de 'grote' topics gesloten zijn open ik een nieuwe topic voor mijn vraag waar ik nog geen zeker antwoord op heb kunnen vinden: ik wil een cooler master musketeer kopen met sound activity meter, maar heb geen normale pc boxjes maar mijn pc aangesloten op mijn DD receiver. Als ik nu de cooler master musketeer aansluit via de 3,5 mm jacks (gewone boxjes aansluiting) terwijl ik muziek luister via de receiver en geen pc-boxen heb aangesloten, reageerd de sound pressure meter dan nog wel? Met andere woorden; is het mogelijk tegelijkertijd pc boxen en coax-out aan te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door ppleeuw op 16-05-2004 12:32 ]

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

ppleeuw in "Asus A7N8X-E Deluxe direct uit"

deugniet!

ja ik weet t, echt een antwoord heb je niet.. maar t lijkt er wel op dat het kan

ik heb mijn koptelefoon in de 3.5 jack achterop de kast, als ik de spdif inschakel verdwijnt dat geluid niet.. helaas heb ik geen receiver om te testen of er wat uit de coax komt :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ph.vanparreeren/got/spdif.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Pixal op 17-05-2004 03:50 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ppleeuw schreef op 16 mei 2004 @ 12:32:
Aangezien de 'grote' topics gesloten zijn open ik een nieuwe topic voor mijn vraag waar ik nog geen zeker antwoord op heb kunnen vinden:
Ik wil hier even op inhaken: Grote Topics zijn in principe zeker niet bestemd om 'effe snel een vraagje achter te laten'. Lees de tweede post van het PMG Beleid maar eens rustig door :)

• ppleeuw
Ok, bedankt voor deze correcterende tikken.
ontopic: is er niemand die zon opstelling heeft en het even kan testen? Ik weet niet of dat spdif onderdrukken nou echt het inschakelen/uitschakelen betekend, het staat een beetje vaag aangegeven.

• ppleeuw
schopje

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik kan dr hier op ( A7N8X-E deluxe ) er op klikken tot ik een lamme vinger krijg maar verschil merk ik niet?

zou dat niet gewoon de SPDIF input zijn ?

404 Signature not found

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 21:46
dat nxmixer programma, waar haal je dat vandaan? is namelijk nog niet te downloaden op de nvidia site.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

The Third Man

The Third Jellyfish

MewBie schreef op 20 mei 2004 @ 17:12:
dat nxmixer programma, waar haal je dat vandaan? is namelijk nog niet te downloaden op de nvidia site.
Zit bij de nieuwere audiodrivers...

Ontopic: dat knopje in de screenshot refereert naar het algemeen laten horen van kanalen, dus bestuurt niet de uitvoerpoorten (net zo goed dat als je in dat gedeelte de Mic dempt hij nog steeds van de Mic kan opnemen, het wordt alleen doorgestuurd naar de uitvoerpoorten (handig als je zelf niet wilt horen wat er opgenomen wordt)... Oftewel: je moet bij de speakerinstellingen opgeven dat je geen SPDIF wilt gebruiken, net zo goed als je daar ook kan aangeven dat er 2 of 6 kanalen moeten worden gebruikt.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 21:46
Ik heb m gevonden :)
maar wat me nu opvalt is het volgende:
of ik nu muziek afspeel of niet, hij blijft 38% van de DSP gebruiken :?
als ik niks afspeel heeft hij 154 voices in gebruik :?

waar komt dit door?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

The Third Man

The Third Jellyfish

MewBie schreef op 20 mei 2004 @ 17:34:
Ik heb m gevonden :)
maar wat me nu opvalt is het volgende:
of ik nu muziek afspeel of niet, hij blijft 38% van de DSP gebruiken :?
als ik niks afspeel heeft hij 154 voices in gebruik :?

waar komt dit door?
Die 38% is waarschijnlijk het digitaal coderen van 'stilte', dus wil dat zeggen dat wellicht de SPDIF nog aan staat? De 154 voices zullen wel geladen zijn, om het direct synthesizen van simpele midi'tjes enzo mogelijk te maken.

• ppleeuw
ok bedankt....maar nu weet ik het nog niet zeker!
Pagina: 1