keyboard + plakband = cowboard

Pagina: 1
Acties:
  • 3.652 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Gisteren waren we bezig met de grote schoonmaak in dit huis en toen kwamen we een stuk pluche tegen met koeienmotief. Daar ik nog genoeg keyboards had liggen besloot ik om dit stukje in te pikken en er een keyboard mee te gaan modden.

ingredienten:
pluche
veel plakband (dubbelzijdig)
schaar
keyboard
veel geduld.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/cowboard/Picture%206.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/cowboard/Picture%207.jpg

Met dit als eindresultaat.

Wat ik heb gedaan is eerst het hele keyboard uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
Vrevolgens heb ik op de buitenrand van het keyboard zorgvuldig flink wat dubbelzijdig plakband aangebracht (die tesa zooi die gewoon niet loslaat).
Vervolgens ben ik begonnen met reepjes koeien pluche op maat te knippen en hierop te plakken. Nadat het frame af was ben ik begonnen met de individuele toetsen. Omdat ik de vlekken enigszins door wilde laten lopen duurde het even (ben iets van 4 uur met de toetsjes bezig geweest) maar het is wel leuk geworden.

Nu is het zo dat je met enkel een keyboard niet meer ver komt met hedendaagse pcs, dus moet je ook je muis onder handen nemen. Gezien het feit ik nog genoeg had liggen heb ik ook mijn muis maar onder handen genomen.

ingrediënten:
muis
pluche
wederom veel plakband
en een schaar

Deze is gewoon uit 1 stuk stof dat gewoon over de knoppen heen geplakt is, die klikken toch nog geweldig :)
verder alleen gezorgd dat het scrollwheel wel tussen het koeievelletje doorkwam zodat dat bruikbaar blijft. Met als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/cowboard/Picture%205.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/cowboard/Picture%204.jpg

En nu heb ik mijn eigen cowboard en koei als input devices :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terw-dan/cowboard/Picture%208.jpg

No Cows Where Murdered During The Making Of This Mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Cute...hoop dat je blind het lever typen daartegen.... en oh ja..kijk uit voor statische electriciteit!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

cursus blind typen is geen weggegooid geld voor je achter zo'n keyboardje kruipt, of zie ik dat verkeerd.....
wel geinig idee, maar ben benieuwd of het lang mooi blijft.

/nieuwsgierige modus:
heb je nou je flop verkeerdom aangesloten of de foto gemaakt op een van de zeldzame momenten dat die drive actief is........(of tijdens boot of zo)
\nieuwsgierige modus.

[ Voor 38% gewijzigd door CaPtAiNCaRnAgE op 16-05-2004 12:02 ]

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

zow vet!!
die muis is echt cool, t lijkt net een hamster ofzo :)
echt leuk gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Ik dacht eerst dat die muis een hamster was ofzo :D Ziet er leuk uit, maar het lijkt me echt iets voor de sier, want echt handig met typen is het niet, ook al kan je blind typen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel leuk idee, de muis lijkt wel heel erg op een mini langharige cavia :D. Maruh muist (caviaath ;)) ie wel lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
swampy schreef op 16 mei 2004 @ 11:58:
Cute...hoop dat je blind het lever typen daartegen.... en oh ja..kijk uit voor statische electriciteit!
Lijkt me niet dat er iets mis zou kunnen gaan met statische electriciteit eerlijk gezegd :)
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:04:
Heel leuk idee, de muis lijkt wel heel erg op een mini langharige cavia :D. Maruh muist (caviaath ;)) ie wel lekker?
heerlijk zacht gewoon :D

En ja, ik kan ,inmiddels weer een jaartje of 10, blind typen (anders was ik hier natuurlijk nooit aan begonnen). Zelfs met die koeie stof is het goed te doen hoor, zeker als je weet waar de F en de J zitten kun je er zo een eind op weg tikken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmja, ik had idd de F en de J op een of andere manier tastbaar gemaakt, of in ieder geval herkenbaar.

En heb je die floppydrive nou verkeerd om of???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
}:O Madness I tell you! Madness! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Die muis is leuk; het lijkt net een muis..... :? :D :+

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
lekker zacht :P
nu nog de hele kast ermee volplakken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is leuk om te zien maar niet om zelf te hebben :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

r00n187 schreef op 16 mei 2004 @ 12:17:
Die muis is leuk; het lijkt net een muis..... :? :D :+
Een koeiemuis B)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bke
  • Niet online

bke

Heb jij nou die floppydrive stekker er verkeerd ingestopt? Want zo tezien zit er geen diskette in en brand het lampje op 2 verschillende tijdstippen :o

<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
bke schreef op 16 mei 2004 @ 12:22:
Heb jij nou die floppydrive stekker er verkeerd ingestopt? Want zo tezien zit er geen diskette in en brand het lampje op 2 verschillende tijdstippen :o
Zoals CABAL ook al meldde ;)

Maar die heeft ie vast ook gemod; je moet natuurlijk wel zien wat je typt 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 16-05-2004 12:24 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:14:
Hmja, ik had idd de F en de J op een of andere manier tastbaar gemaakt, of in ieder geval herkenbaar.

En heb je die floppydrive nou verkeerd om of???
nope, maar ik weet nu waar ze zitten (overigens klopt er van die indeling geen kont meer, flink wat letters, cijfers en F toetsen zijn omgewisseld, heb trouwens een F7 over, iemand kopen ;)
maar nu ik weet waar die zitten is het ding nog best functioneel :)

En ja, mijn fdd zit verkeerd om, en ja de hdd led ook (beide ledjes branden).
die fdd heb ik nog nooit gebruikt maar zit erin om win98 blij te houden (moet nog even reg aan gaan passen een keertje). Maar ik ben gewoon te lui om het ding open te maken en de draadjes goed te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bke
  • Niet online

bke

Terw_Dan schreef op 16 mei 2004 @ 12:23:
[...]

nope, maar ik weet nu waar ze zitten (overigens klopt er van die indeling geen kont meer, flink wat letters, cijfers en F toetsen zijn omgewisseld, heb trouwens een F7 over, iemand kopen ;)
maar nu ik weet waar die zitten is het ding nog best functioneel :)

En ja, mijn fdd zit verkeerd om, en ja de hdd led ook (beide ledjes branden).
die fdd heb ik nog nooit gebruikt maar zit erin om win98 blij te houden (moet nog even reg aan gaan passen een keertje). Maar ik ben gewoon te lui om het ding open te maken en de draadjes goed te doen ;)
LOL, Maar kan dat niet kwaad dan dat die stekker van de floppydrive blijft verkeerd om zitten? :?

<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Terw_Dan schreef op 16 mei 2004 @ 12:23:
[...]heb trouwens een F7 over, iemand kopen ;)[...]
Ja graag, dan kan ik weer printen ;)

Maar wel coole mod, zeker origineel.
bke schreef op 16 mei 2004 @ 12:25:
[...]

LOL, Maar kan dat niet kwaad dan dat die stekker van de floppydrive blijft verkeerd om zitten? :?
Nee, heb het zelf ook vaak gehad; het blijft gokken met sommige van die dingen.
Het enige wat er gebeurd is dat je pc niet boot. (Tenzij je de molex bedoelt that is.. :P)

[ Voor 48% gewijzigd door Rone op 16-05-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Heel leuk gedaan ;)

Maar die floppy drive van je werk zo wel niet he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
mooi gedaan man.. _/-\o_
alleen typen de toetsen nog wel lekker of blijven ze een beetje hangen door het vacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
NewbieNeo schreef op 16 mei 2004 @ 15:16:
mooi gedaan man.. _/-\o_
alleen typen de toetsen nog wel lekker of blijven ze een beetje hangen door het vacht?
Ze typen juist nog verbasend lekker moet ik zeggen. Hoewel ik alleen last heb van de enter key die bleef hangen, maar dat is inmiddels weer opgelost.
Maar blijven hangen doen ze niet echt verder, dat komt doordat iedere toets zijn eigen stukje vacht heeft gekregen :P

Voor de personen die het willen weten, mijn fdd zit nu weer wel goed aangesloten :)

Zelfs smileys zijn nog heel makkelijk te typen op dit keyboard :D :P ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
Grappig verzonnen en gemaakt :P Maar ik denk dat dat ding best snel ranzig wordt 's zomers als je zo zit te zweten en dat allemaal aan je toetsenbord afveegt ;)
Het voordeel is iig dat je het vuil ook niet kan zien zitten ;) Als ik jou was zou ik dat ding bewaren voor lanparty's and the likes, dan kun je er nog enige bewondering mee oogsten voordat het 'misgaat'. :D

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
cryforhelp schreef op 16 mei 2004 @ 16:04:
Grappig verzonnen en gemaakt :P Maar ik denk dat dat ding best snel ranzig wordt 's zomers als je zo zit te zweten en dat allemaal aan je toetsenbord afveegt ;)
Het voordeel is iig dat je het vuil ook niet kan zien zitten ;) Als ik jou was zou ik dat ding bewaren voor lanparty's and the likes, dan kun je er nog enige bewondering mee oogsten voordat het 'misgaat'. :D
Ach, daar maak ik me niet druk over. Spuitten we er gewoon wat van schoonmaakmiddel over, wordt het wel weer schoon. En als het echt vadsig wordt kan ik het altijd nog vervangen door roze pluche ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Dat zo'n pluizig ding fijn typt :P Krijg ik de kriebels van :P

Maar ja... is wel leuk voor de verandering :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Dit zou echt niets voor mij zijn, zou binnen de korste keren helemaal bruin zien :r :X

Ziet er wel grappig uit, wat wordt het volgende project? Een cow-case :P en dan een cow-monitor, en dan er DPC op draaien :P }:O

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je had me hier al over verteld, maar het resultaat is nog cooler :D
Maar of je hier nu op de HW lan mee kunt winnen met UT oid, vraag ik me af :+ ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArchettA schreef op 16 mei 2004 @ 12:18:
lekker zacht :P
nu nog de hele kast ermee volplakken }:O
hm .. word denk ik erg warm in de kast als je dat doet, dan zul je er dus ook nog een paar ventilatoren in moeten bouwen .. toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddajantje
  • Laatst online: 01-06 08:03
Terw_Dan schreef op 16 mei 2004 @ 11:56:

No Cows Where Murdered During The Making Of This Mod
oke je heb call of duty uitgespeeld :P

verder uber cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

ddajantje schreef op 17 mei 2004 @ 18:13:
[...]

verder uber cool 8)
Haha, inderdaad, in Call of Duty komt dat aan het einde ook. Erg lol.

@TS. Erg leuk gedaan! _/-\o_

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet, zou wel iets voor mij zijn, zou er alleen niet mijn huidige toetsenbord voor gebruiken ;)

trouwens, cursus blind typen is volgens captain carnage geen weggegooid geld...

idd, maar wie typt er tegenwoordig nog niet blind dan, volgens mij loop je dan wel achter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 09-09 18:35
typen mensen blind met behulp van de F & J ??

ik typ blind, volledig blind, zonder f & j of wat dan ook ik weet zonder het te weten gewoon waar de toetsen zitten als je met vraagt om het toetsenbord op te lezen zou ik dat ook echt niet kunnen... (ja ja.. qwerty natuurlijk wel.. en enkele anderen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:57:
[...]

hm .. word denk ik erg warm in de kast als je dat doet, dan zul je er dus ook nog een paar ventilatoren in moeten bouwen .. toch? :?
valt wel mee hoor, gewoon de gaten voor de fans vrijlaten
maar een paar fans erbij is nooit slecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
ddajantje schreef op 17 mei 2004 @ 18:13:
[...]

de "uitgebreide demo" van CoD heeft hier nooit lekker gewerkt. Dus puur toeval dat het daar toevallig in voorkomt en ik het hier ook gebruik :P
Tasma schreef op 17 mei 2004 @ 18:53:
typen mensen blind met behulp van de F & J ??

ik typ blind, volledig blind, zonder f & j of wat dan ook ik weet zonder het te weten gewoon waar de toetsen zitten als je met vraagt om het toetsenbord op te lezen zou ik dat ook echt niet kunnen... (ja ja.. qwerty natuurlijk wel.. en enkele anderen..)
jup, wrom denk je dat er op de F en J (en ook op num5 trouwens) een bobbeltje zit. Dat is gedaan zodat je weet waar je twee wijsvingers moeten komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

grappige mod, alleen die muis is wel lekker zweterig! Bleh, ik moet er niet aan denken. Maar wel heel leuk uitgevoerd :)

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:51
Misschien heeft Gateway interesse in dit nieuwe ''Ultra Delux - Zacht'' toetsenbord? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Laatst online: 31-08 20:37

SvEn

a.k.a sv3nrg

allemaal leuk enzo , maar volgens mij typt het voor geen ruk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
super schattig :)

Mocht je nog geen vriendin hebben, is dit natuurlijk n leuke reden om n dame mee naar huis te nemen. En zo wel, dan zal zij er ook wel dol op zijn :7 ;)

Ikzelf had denk ik geen vacht op de toetsen gedaan, maar die wit en zwart gespoten/ingekleurd, op een manier dat alle toetsomschrijvingen ook nog zichtbaar waren. Maar dat had niet zo n 'fluffy' effect als dit opgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mijn god :+ wat een aparte mod :D

zo'n keyboard lijkt me echt erg ehm... klote tikken zeg maar :) en die muis zal idd wel ietwat zweterig worden. Leuk om te zien maar ik hoef et niet :)

Btw, Terw_Dan: had je tijd over ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Fludizz schreef op 17 mei 2004 @ 20:40:
mijn god :+ wat een aparte mod :D

zo'n keyboard lijkt me echt erg ehm... klote tikken zeg maar :) en die muis zal idd wel ietwat zweterig worden. Leuk om te zien maar ik hoef et niet :)
Keyboard tikt juist heel erg lekker moet ik zeggen. Lekker zacht aan de vingertjes enzo :P

en zo zweterig is die muis helemaal niet moet ik je zeggen :). Komt waarsch ook dat deze hangen aan mijn 2e pc (of tja, niet mijn hoofdbak iig) en ik er niet superveel mee werk. maar een potje simcity gaat toch makkelijk moet ik je zeggen :D
Btw, Terw_Dan: had je tijd over ofzo? 8)7
Uiteraard had ik weer eens tijd over :P en het duurde maar 2 dagen om dit geval te maken, dus dat viel nog best mee moet ik zeggen. Meeste werk ging zitten in het laten doorlopen van de vlekken, zodat het nog enigszins op een koe leek zeg maar.
frickY schreef op 17 mei 2004 @ 20:33:
super schattig :)

Mocht je nog geen vriendin hebben, is dit natuurlijk n leuke reden om n dame mee naar huis te nemen. En zo wel, dan zal zij er ook wel dol op zijn :7 ;)
Ik neem dit setje iig wel mee naar x-life, wie weet wat ik daar nog kan scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:53
ik zou graag is de fototjes zien maar ze zijn niet meer online
wil ook iets maken van mijn G 15 >:)

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Nock372 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:17:
ik zou graag is de fototjes zien maar ze zijn niet meer online
wil ook iets maken van mijn G 15 >:)
Ik zal eens op zoek gaan naar de fotos. Die hier online stonden zijn er neit meer (@home heeft ooit ineens m'n webspace leeggeflikkerd :(), maar heb er nog wel thuis (anders kan ik ook een paar nieuwe maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zat net (bij de Sun mod) te denken dat een kick van 14 maand best wel veel was, maar 3 jaar is natuurlijke een stuk beter! :)
Dan, dit kun je waarschijnlijk als een persoonlijk compliment opvatten, Nock372 heeft ws de search gebruikt na 't zien van je laatste prestaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:09:
/me zat net (bij de Sun mod) te denken dat een kick van 14 maand best wel veel was, maar 3 jaar is natuurlijke een stuk beter! :)
Dan, dit kun je waarschijnlijk als een persoonlijk compliment opvatten, Nock372 heeft ws de search gebruikt na 't zien van je laatste prestaties!
toch handig he die search button. 8)7
nee maar ik meende dat wel van die G 15 om er ergens iets op te kleven

oftopic: nock372 houdt ervan om op die search knop te rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Nock372 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:09:
[...]

toch handig he die search button. 8)7
nee maar ik meende dat wel van die G 15 om er ergens iets op te kleven

oftopic: nock372 houdt ervan om op die search knop te rammen
Pluche is leuk, maar dit is echt een funboard. Hij gaat mee naar lans e.d. maar echt in het dagelijks gebruik heb ik een standaard plankje liggen, dat werkt toch net effe wat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Foto's zijn ook erg leuk, als ze het nog doen na meer dan een dag.....

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Koenzie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:49:
Dit topic is 3 jaar oud Koenzie.. |:(

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Koenzie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:49:
Deze pics stonden op mijn @home webspace gehost en daar ben ik inmiddels al zo'n 2,5 jaar weg :P
Ik zal nieuwe fotos maken en die hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Terw_Dan schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Deze pics stonden op mijn @home webspace gehost en daar ben ik inmiddels al zo'n 2,5 jaar weg :P
Ik zal nieuwe fotos maken en die hier posten.
Jippie :P

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Zou je eens willen nieuwe fototjes nemen van je cowboard pls zou graag even eindeffect zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Nock372 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:24:
Zou je eens willen nieuwe fototjes nemen van je cowboard pls zou graag even eindeffect zien.
Dit is nog eens kicken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/cowboard.jpg
Dit is het keyboard (oude foto).

Ik moet hem nog eens afstoffen en nieuwe fotos maken, desnoods even opnieuw stofferen (hoewel ik er dan ook een roze keyboard van kan maken, zodat die bij m'n knuffelkubus past

En nog een andere foto. Dit was op X-life 2007. Nadat ik de haarborstel van (een zeer verbaasde) Dark Blue had geleend heb ik even m'n cowboard gekamt :P

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/Img_5102.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Terw_Dan schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:54:
En nog een andere foto. Dit was op X-life 2007. Nadat ik de haarborstel van (een zeer verbaasde) Dark Blue had geleend heb ik even m'n cowboard gekamt :P

[afbeelding]
_O-

[ Voor 98% gewijzigd door Raven op 17-08-2007 21:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb wel eens kicks gezien uit 2002 dus dit is niet eens zo erg.

Leuk tobo'tje, alleen lijkt het wat los te laten bij de numpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Bulls-NL schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

ik heb wel eens kicks gezien uit 2002 dus dit is niet eens zo erg.

Leuk tobo'tje, alleen lijkt het wat los te laten bij de numpad?
Inmiddels is het keyboard een paar jaar oud en laat het op meerdere plekken los. Ik ga het nog eens helemaal netjes opnieuw maken als ik daar tijd/zin in heb. Maar heb inmiddels weer een ander pluchte project in gedachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Terw_Dan, the king of fur... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

P.i.m.p it up Terw_Dan

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:06
whaha.. typt dat niet verschrikkelijk irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heb je nu alle toetsen appart beplakt met stof? Werkte het niet met gewoon één lapje koe er over?
Wel cool, en rozo bij je cube zou je zeker moeten doen, evanals muis en monitor....

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
T-!-M schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:30:
whaha.. typt dat niet verschrikkelijk irritant?
Nee hoor, gaat prima. (met een beetje oefenen)
Pin0 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:50:
Heb je nu alle toetsen appart beplakt met stof? Werkte het niet met gewoon één lapje koe er over?
Wel cool, en rozo bij je cube zou je zeker moeten doen, evanals muis en monitor....
Iedere toets is apart gedaan. 1 grote lap past namelijk niet heel erg makkelijk :P
Roze bij de kubus zou kunnen, al hangt er aan dat ding geen monitor, muis of keyboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Omdat je alle toetsen afplakt: betekent dat ook dat je blind moet typen. :) Tenzij je een stuk spiekvelletje bij de hand houdt waar # knop ook al weer is.

Het slijt je vingers gelukkig niet zo hard met zachte knoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
MrDummy schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:33:
Omdat je alle toetsen afplakt: betekent dat ook dat je blind moet typen. :) Tenzij je een stuk spiekvelletje bij de hand houdt waar # knop ook al weer is.

Het slijt je vingers gelukkig niet zo hard met zachte knoppen :)
Maar iedere tweaker kan toch blind typen? Zeker de basisdingen is prima te doen. Ik tik op van alles en nog wat, dit weekend is er zelfs een japans keyboard bijgekomen, maar dat typt net zo lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Terw_Dan schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:26:
[...]

Maar iedere tweaker kan toch blind typen? Zeker de basisdingen is prima te doen. Ik tik op van alles en nog wat, dit weekend is er zelfs een japans keyboard bijgekomen, maar dat typt net zo lekker weg.
dan bedoel je een tobo uit japan of een tobo met japanse layout?
en elk tobo typt natuurlijk aardig wel (al zijn er uitzonderingen), want de layout maakt niet uit als je blind typt :)

offtopic:
als je beter blind wilt leren typen en een programma vind je niets, dan moet je qwerty warriors proberen :) typ een woord om een vijand af te maken (en dan komen er een stuk of 10 op je af, steeds sneller)

[ Voor 3% gewijzigd door Greyh0und op 21-08-2007 18:39 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Greyh0und schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:38:
[...]

dan bedoel je een tobo uit japan of een tobo met japanse layout?
en elk tobo typt natuurlijk aardig wel (al zijn er uitzonderingen), want de layout maakt niet uit als je blind typt :)

offtopic:
als je beter blind wilt leren typen en een programma vind je niets, dan moet je qwerty warriors proberen :) typ een woord om een vijand af te maken (en dan komen er een stuk of 10 op je af, steeds sneller)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7e93143e8a3f48fef70724e9325dee34/full.jpg
Dit ding. Met dank aan Kaj. voor het meebrengen uit Japan.

En blind typen lukt me prima hoor, ik heb ruim 12 jaar geleden ooit zo'n cursus gevolgd, en gezien de hoeveelheid die ik typ zal ik het denk ik ook niet zo heel snel verleren :P. Vandaar dat dit soort fratsen me prima af gaan :D
Pagina: 1