Toon posts:

zwaar probleem met Radeon 7500 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello

Ik heb nu al 2 jaar een ati radeon 7500 pro en die werkte altijd goed.
Maar de laatste 2 maanden krijg ik heel vreemde strepen op mijn scherm na een tijdje achter de pc te zitten.
Het is niet alleen als de kaart warm wordt want het gebeurd het vaakst als ik tekst scroll.
Nu weet ik niet of het wel aan de ati kaart ligt of aan de moederbord of iets anders ? mijn systeem is een ati 7500 pro, intel 1800, asus moederbord,512 ram, windows xp, laatste ati drivers
Mijn pc werkt vrolijk door als dit gebeurd, dus winamp ofzo valt niet uit, ik zie enkel alles heel slecht. Om het duidelijk te maken heb ik er een screenshot van genomen (is het btw niet raar dat er een screenshot van genomen kan worden ?)

screenshot :
http://tommy.3dsmax.be/rommel/radeon.JPG

iemand die meer weet pls help, als ik weet dat het 100 % zeker de kaart is zal ik een andere kopen

cya

Verwijderd

Nou, zoals ik het zie is het echt een hitte probleem hoor. En anders de core die niet goed meer is (GPU). Je zou andere drivers kunnen proberen voor je mobo en vid-card, maar anders denk ik dat het einde verhaal is voor je videokaart.

En anders een andere koeler erop monteren? Of de huidige goed schoonmaken?

Verwijderd

Topicstarter
maar als het een hitte probleem is zou het toch nog steeds aanwezig moeten zijn vlak na een reboot ? als ik reboot is het weg en duurt het soms uren eer het terug slecht is