muis verdwijnt

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik heb een vervelend probleem met mijn USB optische muis onder Windows XP.

Teneerste verdwijnt hij onder en links steeds van het scherm. Het lijkt net of het scherm links en onder 1 cm 'doorloopt' en dus buiten mijn zicht valt. Dat is merkwaardig want de tijd bv staad rechtsonderin precies op de juiste plek.

Ook heb ik regelmatig wanneer er een nieuw venster opkomt dat de muis gewoon 10sec verdwijnt. Lijkt net alsof hij onder dat venster zit.

Weet iemand een oplossing?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 13:33
Al ff een andere muis getest om te zien of het aan de muis ligt, of dat er softwarematig iets fout zit?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Toevallig ooit eens met een programma als nView (van nVidia) lopen klooien voor een dual-monitor setup?
Als je dan de 2e monitor weer weg haalt krijg je hetzelfde, kan je wel uitzetten bij de instellingen van dat programma :)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

dat mijn muis rechts en onder een stukje verdwijnd heb ik ook dat heeft iedereen volgens mij met windows.
Maar hij verstopt zich niet 10 seconden lang :S

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je muis verdwijnt zou ik persoonlijk je kat verdenken 8)7

Lees eens de GoT Huisregels door- als je een probleem hebt hoor je eerst zelf op zoek te gaan naar mogelijke oorzaken, waar ik hier niets over lees, en als dat niet lukt en je een topic opent, dien je volledig te zijn (welke muis? welke driverversie? hoe aangesloten? etc) en een wat informatievere titel te kiezen.

Kortom, er is nog zat dat je zelf kunt doen voordat je je tot GoT wendt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.