cinergy 600 tv / fm radio vraag

Pagina: 1
Acties:

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51
Ik heb sinds kort mijn pctv rave door een terratec cinergy 600 tv / radio vervangen.
Dit is echt een hele verbetering en alles werkt perfect.
Ik heb naar mijn pc maar 1 kabel liggen alleen de tv kabel, de radio kabel had ik nooit nodig omdat de pctv dit niet aankon.

Maar nu las ik op verschillende bronnen o.a. op Hardware.info dat de cinergy 600 ook het radio signaal van de tv kabel af kon halen.
Handig is trouwens dat de kaart automatisch de TV-aansluiting gebruikt als de radio-aansluiting niet aangesloten is. Het resultaat is in elk geval identiek.
Dit is mijn alleen nog niet gelukt, en in het uiterste geval kan ik de radio kabel ook verlengen naar mijn pc toe maar als het via de tv kabel kan is dit een stuk makkelijker.

Mijn vraag is dus eigelijk weet iemand of dit ook echt werkt met de cinergy 600?
En zoja, hoe dit dan werkt?

Ik gebruik trouwens de nieuwe drivers en software:
driver 2.3.0.9

ActiveRadio Info
TTRadio.exe Version 3.50.00.134
Radio_io.dll Version 3.50.00.134
TTTimer.exe Version 1.31.00.14

Cinergy Tv info
Driver versie: 2.03.00.08
CinergyTV: 3.50.00.189

RC Editor: 3.50.00.183
Scheduler: 1.31.00.144
KSTVTUNE.AX: 5.03.01.903

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Waarschijnlijk heb jij een 2-gats contactdoos waar het radio en tv signaal uitkomen, hier wordt het signaal van tv en radio al gescheiden, dus zit er geen radio signaal meer op je tv kabel. Als je een 1-gats contactdoos heb waar nog niks is gescheiden gaat het wel lukken.