Ervaringen alternatief voor Mijnwinkel.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Ik ben opzoek naar ervaringen met soortgelijke sites als mijnwinkel.nl. Ik moet namelijk een webwinkel opzetten met creditcard betaalmogelijkheden en heb naast html en wat javascript kennis slechts heel weinig ervaring met PHP. Met SQL heb ik overigens wel ervaring.

De reden dat ik mijnwinkel.nl niet kan gebruiken is dat er voor het gebruik maken van de creditcard module van mijnwinkel.nl een nederlands KVK nummer moet zijn. Het gaat bij mij om een in het buitenland gevestigd bedrijf. Het is overigens wel een bedrijf dat op de Antillen zit maar ik gok dat ze geen nederlands KVK nummer zullen hebben.
(Er komt op een gegeven moment wel een internationale versie van mijnwinkel.nl, namelijk myshop.com, maar dat gaat te lang duren voordat er een creditcard module komt weet ik inmiddels na e-mail contact)

Er bestaan wel wat sites die een enigszins soortgelijke dienst bieden als mijnwinkel.nl maar ik weet niet of het hierbij gaat om betrouwbare sites. En dat is, zeker bij het gebruikmaken van creditcard betalingen, wel handig om te weten.

Of denken jullie dat ik misschien beter, desnoods met wat software, een winkel kan genereren. Of misschien een winkel-script van internet kan halen om er vervolgens handmatig een creditcard-betalingsmogelijkheid aan te koppelen?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
http://www.paypal.com misschien? Redelijk bekend/betrouwbaar/simpel in gebruik voor zover ik weet (gewoon "buy now" button aanmaken via paypal-site, en vervolgens de html-code plaatsen naast artikel).

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

http://www.oscommerce.com/

Het is een drama geprogrammeerd pakket, maar het is wel redelijk uitgebreid. Je zult er zelf wel nog een betalingsmodule aan moeten hangen, maar dat kun je dus op tig plekken op het internet. Via de bovenstaande site van dit pakket staan de aangeraden partners.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Iva_Bigone schreef op 16 mei 2004 @ 10:37:
http://www.paypal.com misschien? Redelijk bekend/betrouwbaar/simpel in gebruik voor zover ik weet (gewoon "buy now" button aanmaken via paypal-site, en vervolgens de html-code plaatsen naast artikel).
Paypal is slecht actief in een beperkt aantal landen. Voor de Antillen gaat dit dus helaas niet werken.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Probeer anders eens contact op te nemen met Tripledeal :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Een veel betere webwinkel is spam. Met spam heb je alle mogelijkheden die je nodig hebt. Het is gemakkelijk om categorieën en producten toe te boegen, te wijzigen en complete administratie in beheer menu. Heel veel functies, en een snelle database. spam kun je huren vanaf € 75,00 per maand. Indien je credit card betalingen wilt kun je Bibit of Way2pay gebruiken.

Mocht je meer informatie willen neem dan contact op.

Bekijk de website spam.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelle op 11-06-2004 21:47 . Reden: spam verwijderd, het lijkt erop of deze user aan dit bedrijf verbonden is... ]

Pagina: 1