Toon posts:

Gentoo Downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik wil even gaan prutsen met Gentoo maar nu heb ik even een domme vraag waar kan ik Gentoo downloaden want op www.gentoo.org staan wel veel links maar welk bestand ik nu precies moet downloaden weet ik niet. Ik wil het gewoon installeren op me hdd.

Wie kan mij helpen.

Greetzzzz Amansio

Verwijderd

Even goed zoeken en heb onderstaande site gevonden... Dit is geloof de hele CD. ;)

Gentoo Download

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik ook allemaal wel gevonden maar welke bestanden moet ik dan precies downloaden want ik neem aan dat ik niet alles nodig heb.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:53
Deze heb ik gebruikt om het te installeren. Gentoo installatie haalt zelf de benodigde verdere pakketten via internet.

Freelance Drupal Developer

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:52
FAD schreef op 16 mei 2004 @ 10:31:
Deze heb ik gebruikt om het te installeren. Gentoo installatie haalt zelf de benodigde verdere pakketten via internet.
Dat is inderdaad genoeg als je veel zelf gaat compileren, maar dan zou je zelfs de minimal kunnen nemen. Het is handiger zelf een keuze te maken door dit stukje in het Gentoo Handboek te lezen. :)

[ Voor 77% gewijzigd door Z-Dragon op 16-05-2004 10:34 . Reden: Afstemming op voorganger. :P ]

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok hartstikke bedankt nu kan ik verder ik was namelijk bang dat die livecd een soort knoppix was en dus geen installer voor op je hardeschijf. maar nu kan ik aan de slag. Thanks. _/-\o_

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me iets dat je prima zelf uit kunt vogelen, volgende keer zelf doen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.