Van een film heb ik 8 chapters(videoclips) geript, omgezet naar m2v en ac3 bestanden, zodat ik deze in DVDMaestro weer tot dvd kan omzetten. In de originele dvd is een menu aanwezig waar ik deze 8 clips direct kan kiezen. Met Vobrator heb ik dat gedeelte van het menu(vob id 2 en vob id 3) kunnen rippen naar eveneens m2v en ac3 bestanden. Is het mogelijk dat ik dit bestaande menu in DVDMaestro kan krijgen? Ik kan de m2v wel inladen als, maar dan wordt het enkel afgespeeld en dient het niet als menu. Weet iemand ook hoe ik stilstaande plaatjes uit een dvd menu kan rippen?
Als ik je stukje zo lees is het eerste wat in mij opkomt: Wat ben je van plan?
Toen ik je titel las, dacht ik dat je een paar pagina's uit je menu weg wilde halen. Maar in je stukje lijkt het er juist op dat je juist het hele menutje wil.
Zoals je de DVD 'uit elkaar aan het halen' bent, lijkt het erop dat je je aan het verdiepen bent in de structuur/opbouw van een DVD en je wilt kijken of je de DVD vanaf het begin na kan bouwen. In dat geval zou ik eens naar Doom9's Authoring in DVDMaestro guide kijken. (Vind je o.a. hoe je een menutje maakt)
Maar wil je enkel een backup van een DVD-9 maken of een paar menu's verwijderen, dan ben je IMO veel te omslagtig bezig. Voor het vewijderen van de menutjes zou ik me eens in IfoEdit verdiepen. En voor een backup kan je eens kijken naar DoItFast4U! & co. of (aangezien deze hier op het forum niet zo populair is) naar DVD-ReBuilder
Toen ik je titel las, dacht ik dat je een paar pagina's uit je menu weg wilde halen. Maar in je stukje lijkt het er juist op dat je juist het hele menutje wil.
Zoals je de DVD 'uit elkaar aan het halen' bent, lijkt het erop dat je je aan het verdiepen bent in de structuur/opbouw van een DVD en je wilt kijken of je de DVD vanaf het begin na kan bouwen. In dat geval zou ik eens naar Doom9's Authoring in DVDMaestro guide kijken. (Vind je o.a. hoe je een menutje maakt)
Maar wil je enkel een backup van een DVD-9 maken of een paar menu's verwijderen, dan ben je IMO veel te omslagtig bezig. Voor het vewijderen van de menutjes zou ik me eens in IfoEdit verdiepen. En voor een backup kan je eens kijken naar DoItFast4U! & co. of (aangezien deze hier op het forum niet zo populair is) naar DVD-ReBuilder
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ik wilde een submenu van de ori dvd in dvdmaestro gebruiken als hoofdmenu. Het is me intussen al gelukt overigens. De m2v en ac3 stream kan je gewoon in je aangemaakte menu gooien en vervolgens kan je gewoon een button creëeren door simpelweg een vierkantje te trekken
Ben er al zo lang mee bezig geweest, dat ik het simpelste over het hoofd zag.
Ben er al zo lang mee bezig geweest, dat ik het simpelste over het hoofd zag.