Ik heb een p3 733 fdb 133. Ik heb geprobeert om de fsb bus op te schroeven naar 150 maar loopt dat k*t ding vast
Bij een fsb 140 loopt ie wel maar nog steets niet tevreden. Kan ik die f*cking multiplyer lock en niet af halen????
Nope, de multiplier-lock kan er echt niet af. Overigens wat voor bord en ram gebruik je? Er moet toch wel iets meer inzitten dan die 5% winst zou ik zeggen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
check je cooling maar eens..
en zet je voltage eens een stukkie hoger
en zet je voltage eens een stukkie hoger
Verwijderd
Er zit echt niet zoveel speling in die 133Mhz hoor, als je de 145-150 haalt mag je al in je handjes wrijven.
En hangt idd ook sterk af van wat voor ram je hebt.
En hangt idd ook sterk af van wat voor ram je hebt.
wellicht trekt je vga kaart het niet.
dont forget, je agp bus loopt dan ook 140 of 150mhz.
moet je vga kaart wel aankunnen he!
Verwijderd
denk er eens over na om beter geheugen te nemen die op meer dan 133 Mhz loopt
dat los wat op.....
dat los wat op.....
Tja, die VGA wordt, mits het bord officieel 133MHz ondersteunt, maar met 5% o.c.'ed bij 140MHz FSB, dat lijkt mij geen probleem.
Dat is grote onzin!Op woensdag 20 december 2000 20:47 schreef Tmaster het volgende:
wellicht trekt je vga kaart het niet.
Tjongejonge zeg...
Wat een tweakers...
Verwijderd
Ik heb een asus cusl2 mobo, merkloos geheugen (128 MB, PC133) en een Pentium3 733. Die loopt zonder problemen op 917 Mhz. Ik heb nl. m'n geheugen teruggezet naar 100 Mhz. Dat loopt na het oc-en op 120 Mhz. Temp is 39 graden met
. Maar als ik m'n sneller zet, loopt win vast. Waarom? (Voltage gewoon op 1.65) Kan ik zomaar oc-en tot de 60 graden ofzo, of kan die proc ook al eerder gaan roken?
Ik heb een mx6bx/zx aopen mobo(nieuwe asus p3v4 onderweg
) met 100 mhz ram 128mb asus v6600 agp. sblive1024 kabel internet.
Ik kan geen voltage instellen zoekt het mobo zelf
---------------------------
beter een kebab in de hand dan tien in de lucht
Ik kan geen voltage instellen zoekt het mobo zelf
beter een kebab in de hand dan tien in de lucht
????? Voor je hier de grote jongen uit gaat hangen: met de juiste AGP devider loopt de AGP poort op 66MHz bij een FSB van 133 (wanneer je bord officieel 133MHz ondersteund). Dus... wanneer je de FSB 5% overclockt (140MHz) zal de AGP snelheid ook 5% hoger zijn. Er bestaat geen enkel bord waar je de AGP nóg lager krijgt. Of heb je last van dyslexie? Een groot tweaker is aan jou in iedergeval niet verloren gegaan.Op woensdag 20 december 2000 21:09 schreef TB het volgende:
[..]
Dat is grote onzin!Ooit van een AGP-divider gehoord???
Tjongejonge zeg...
Wat een tweakers...
jij ook abbadon...
Oei, sorry, het was niet voor jou bedoeld...
Okay
He He wel bij het onderwerp blijven
Heb het geprobeert met die agp en den ken ik hem nog steeds niet op fsb150 krijgen GVD
Ik heb ergens gelezen dat je doormiddel van weerstandjes of connector streepjes af te plaken (tilburgs) wel die k*t lock er af kunt krijgt???????
-------------------------------------
een kebab in de morgen is een dag zonder zorgen
Heb het geprobeert met die agp en den ken ik hem nog steeds niet op fsb150 krijgen GVD
Ik heb ergens gelezen dat je doormiddel van weerstandjes of connector streepjes af te plaken (tilburgs) wel die k*t lock er af kunt krijgt???????
-------------------------------------
een kebab in de morgen is een dag zonder zorgen
Die lock krijg je er niet af, opzich zou ik blij zijn met 150 mhz en minder blij zijn dat je een 133 mhz proc hebt gekocht
DIE LOCK KRIJG JE ER NIET AF! 
Echt niet...
Echt niet...
Verwijderd
Als je die lock eraf wilt krijgen moet je heel voorzichtig de bovenkant van de core af schuren met een bandschuurmachine. Als het goed zie je dan een soort heel klein printplaatje. Naast een van de sporen staat de L van lock. Dat lijntje moet je doorkrassen. Vervolgen kun je de core weer netjes dichtplamuren en nu kun je, mede door de geweldige warmtegeleiding van het plamuur, heel ver overklokken 
Veel succes!
Veel succes!
meen je dit nou:? waarom heb ik dit niet eerder gelezen
-----------------------------
ik heb een kop pijn
-----------------------------
ik heb een kop pijn
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Die "sporen"in die cores worden niet voor niets uitgedrukt in micron.
Een p3 unlocken kan dus gewoon NIET!!! VERGEET HET!!!
Niks persoonlijks hoor, maar ik wordt er alleen zo moe van dat deze vraag 2 keer per week langs komt
daarom vind ik ook dat er hierzo wel een faq mag komen net als bij audio. Maar je had natuurlijk ook even kunnen zoeken
Een p3 unlocken kan dus gewoon NIET!!! VERGEET HET!!!
Niks persoonlijks hoor, maar ik wordt er alleen zo moe van dat deze vraag 2 keer per week langs komt
Ik geef niet op ik weet bijna zeker dat ik dat ergens gezien heb. zodra ik het gevonden heb laat ik het jullie weten.
By the way (engels)ik heb wel een vergroot glas>:)
By the way (engels)ik heb wel een vergroot glas>:)
Verwijderd
Geef het nou maar op! HET KAN NIET!!! 
Wat jij gezien hebt zal wel duron unlocking zijn, of iets neps. Die lock zit IN de core aan daar kan je dus gewoon NIETS aan doen!
Het is heel jammer (ik heb ook p3), maar geloof het nou maar, dat bespaart je veel tijd met zoeken naar iets wat niet bestaat...
Wat jij gezien hebt zal wel duron unlocking zijn, of iets neps. Die lock zit IN de core aan daar kan je dus gewoon NIETS aan doen!
Het is heel jammer (ik heb ook p3), maar geloof het nou maar, dat bespaart je veel tijd met zoeken naar iets wat niet bestaat...
Abit Be6-2... rulezOp zaterdag 23 december 2000 21:16 schreef speedfrag het volgende:
Zo iets als de matix.8-)
Een andere vraag ik ben op zoek naar een nieuwe modo slot 1 Advies!!!!!
-------------------------
wie slaapt is niet wakker!
Goede koeling op je CPU zetten en de Vcore spanning opschroeven!!! CAS timings in het BIOS naar 3-3-3 zetten wil ook wel eens helpen.
P3 NOOIT TE UNLOCKEN....Als het je wel zou lukken, dan zal je heel snel rijk worden endus mijn beste vriend....maar het kan dus echt NIET, anders was er wel een heel forum aan geweid hier bij GoT!!!
P3 NOOIT TE UNLOCKEN....Als het je wel zou lukken, dan zal je heel snel rijk worden endus mijn beste vriend....maar het kan dus echt NIET, anders was er wel een heel forum aan geweid hier bij GoT!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
en wat van asus 3pv4 mobo. ik zoek namelijk iets met minimaal 6 pci slots omdat anders mijn gf kaart erg warm wordt ik heb er nu al 2 30x30 fans boven staan om te voor komen dat hij telkens zijn eigen lucht rond pomped
(zeer veel zegent teken)
PS weet iemand iets over direct kabel link voor games qauake 3 slaat elke keer vast
PS weet iemand iets over direct kabel link voor games qauake 3 slaat elke keer vast
Pagina: 1