Toon posts:

Opname TV-kaart / digitale schotelantenne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil NBA wedstrijden opnemen op mijn pc met mijn tv kaart(pinnacle pctv rave) die live worden uitgezonden via de digital schotelantenne.
Alleen kan ik die zender niet vinden wanneer ik auto scan laat doen met PCTV Vision!
Hij vind alleen de standaard zenders.
Ik heb alle combinaties geprobeerd om de COAX-kabel aan te sluiten achter de decoder.

Ik heb een schets gemaakt
http://members.home.nl/ahmeto79/
mischien dat iemand WEL weet hoe hij aangesloten moet worden!

ps ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben geweest..het is best een ingewikkeld verhaal!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 03:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 03:10:
ik wil NBA wedstrijden opnemen op mijn pc met mijn tv kaart(pinnacle pctv rave) die live worden uitgezonden via de digital schotelantenne.
Alleen kan ik die zender niet vinden wanneer ik auto scan laat doen met PCTV Vision!
Hij vind alleen de standaard zenders.
Ik heb alle combinaties geprobeerd om de COAX-kabel aan te sluiten achter de decoder.

Ik heb een schets gemaakt
http://members.home.nl/ahmeto79/
mischien dat iemand WEL weet hoe hij aangesloten moet worden!

ps ik weet niet of ik duidelijk genoeg ben geweest..het is best een ingewikkeld verhaal!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 03:27 ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

hmm,

Die tv kaart is volgens mij toch gewoon een analoge tv kaart, en geen satelliet ontvanger ?
dan zul je toch nooit zomaar een sat kanaal kunnen bekijken. Wat je kunt doen is de video ingang van de tv kaart gebruiken en daar je sat ontvanger op aansluiten (via scart of s-video oid), je kan dan natuurlijk geen andere zender opnemen als waar je naar kijkt op de tv.

plaatje van je is niet echt duidelijk, je hebt 2 apparaten, digitaal en schotel. wat is de sat ontvanger en wat is het andere apparaat ?

iig zal het je via coax nooit lukken, tenzij je een sat tv kaart koopt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
ja het is een analoge
dus dat word dan een sat tv kaart aanschaffen
dank je voor de info
het heeft me wel bezig gehouden hoor :'(