'It never hurts to help' - Eek the cat
Verwijderd
Hier geen problemen gezien.BlackOwl schreef op 16 mei 2004 @ 02:49:
Ligt de server van UD-Grid plat?
Ik kom niet op de site en de ud-agent klaagt dat ie geen verbinding kan maken.
![]()
En nu lijkt alles het gewon te doen.
Bij mij ligt ook alles stilBlackOwl schreef op 16 mei 2004 @ 02:49:
Ligt de server van UD-Grid plat?
Ik kom niet op de site en de ud-agent klaagt dat ie geen verbinding kan maken.
![]()
Merde. Heeft vannacht natuurlijk ook alles staan te idlen
Connect - reconnect etc. maakt allemaal niets uit.
Heb alles maar uit gezet, met een oorverdovende stilte als gevolg.... hehe
[ Voor 27% gewijzigd door Tao op 16-05-2004 08:43 ]
Verwijderd
http://forum.grid.org/phpBB/viewtopic.php?t=13537
The UD Servers are down. Your agents will backoff as they where designed.
Due to an electrical problem in the building the UD servers are down. A main router within our datacenter has been taken out by this problem and have been left without a spare or alternative that can serve to function in this time of need. All servers are functioning normally and no data has been lost. They just simply can't be routed in the direction they need to go at this time.
At this time I can not give an ETA for when this issue will be resolved. I will keep you posted as new information is available.
Thank You
paul
System Admin
Tsss.... zeker nooit van een UPS gehoord....Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 08:49:
.... een heel verhaal met uitleg
Nuja, we'll w8.
[ Voor 68% gewijzigd door Tao op 16-05-2004 09:29 ]
Ik werd wakker omdat het koud werd in mijn kamer met al die idle computers...
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
Lol, mogen we allemaal met 0 punten strijden om de eerste plaats
Ik zie die router namelijk op z'n vroegst pas morgen vervangen worden
Een UPS werkt maar voor een beperkte tijdsduur als je de strooom niet terug op orde hebt voordat de UPS 'leeg' is dan moet je al een noodgenerator bij de hand hebben of alles gaat alsnog plat.Tao schreef op 16 mei 2004 @ 09:27:
[...]
Tsss.... zeker nooit van een UPS gehoord....
Nuja, we'll w8.
'It never hurts to help' - Eek the cat
Verwijderd
A main router within our datacenter has been taken out by this problem.Remus schreef op 16 mei 2004 @ 15:42:
Ik denk eerder dat er iets kapot is gegaan (bijvoorbeeld voeding) in plaats van dat de stroom is uitgevallen
Lijkt mij duidelijk hoor een defecte router.
Verwijderd
Laat ik daar vandaag ook last gehad hebben.:(Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:23:
[...]
A main router within our datacenter has been taken out by this problem.
Lijkt mij duidelijk hoor een defecte router.
Maar die van mij is weer up en running.
Due to an electrical problem in the building the UD servers are down. A main router within our datacenter has been taken out by this problem.
Het lijkt me dat een UPS in dit geval toch van invloed had kunnen zijn
Maar we weten het niet, nee.
Damn, dit valt echt ff zwaar... niet dat ik stats verslaafd ben, maar toch... ehmm, ben ik eigenlijk wel stats verslaafd
Had er niemand daar ff een routertje vanuit thuis kunnen meenemen en neerzetten...
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
Ik ben trouwens serieus bang dat ik morgen nog slechter ga scoren als het spreekwoordelijke Nederlandse lied op het Eurovisie songfestival..., ik zit alleen maar tegen uitroeptekens aan te staren
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Hmm mn processor score is nu 1 ?!?!?! Normaal staat die tussen de 212 en de 220, achja zal bij de volgende flush wel gecorrigeerd worden.
Verwijderd
Verwacht je een telefoontje van E.T. dan ???Remus schreef op 16 mei 2004 @ 14:29:
Zo, dan maar ff Seti aanknallen...
Verwijderd

Posted: 17 May 2004 00:10 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
The servers are back up and have been for a few hours now. I was holding off on announcing to try and help with the backlog of users wanting to connect.
It will take a few hours to get everything to settle down. so you may still get an unable to connect message. Just let the agent try and connect on it's own and you should have work soon.
Thanks
paul
System Admin