"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
En laat me de eerste zijn om Homedisc bij deze te bedanken voor deze mooie, uitgebreide review
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Het is inderdaad een hele mooie en zeker uitgebreide review 
Er zit alleen onder het kopje "Inhoud van de doos" een 404 naar de foto van de binnenkant van de doos.
http://crew.tweakers.net/...kia%207200/binnenkant.jpg
Verder alleen maar hulde
Er zit alleen onder het kopje "Inhoud van de doos" een 404 naar de foto van de binnenkant van de doos.
http://crew.tweakers.net/...kia%207200/binnenkant.jpg
Verder alleen maar hulde
Goede review, maar ik blijf toch echt van mening dat het een graf lelijke telefoon is.
Very nice 
Lekker uitgebreid weer
Lekker uitgebreid weer
Kijk, eindelijk weer een review.
En niet zomaar één. Nee, een hele mooie...

En niet zomaar één. Nee, een hele mooie...
offtopic:
Nee, ik heb het niet over het toestel, maar alleen maar over de review
Nee, ik heb het niet over het toestel, maar alleen maar over de review
[ Voor 32% gewijzigd door Ginz op 17-05-2004 12:29 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Even mijn complimenten voor de mooie review! Erg netjes!
Ik heb de telefoon nu inmiddels ook alweer bijna een weekje in mijn bezit.. ben er erg tevreden mee, ik heb alleen een paar minpuntjes:
- ik vind dat het speakertje (dus waar je je oor tegen houdt) een beetje te zacht is
ook als je het volume op de hoogste stand hebt staan...
- De cover waar het simkaart gedeelte onder zit is echt moeilijk te verwijderen, ik
wissel nogal eens van simkaart en dat is dan vrij vervelend (misschien een kwestie van nieuwigheid)
- Als je wordt gebeld en de telefoon openklapt duurt het een paar seconden voordat hij automatisch opneemt, dit had ook sneller gekund naar mijn mening...
Verder vind ik het een leuke telefoon die door zijn klapsysteem en stoffen covers weer eens wat anders is!
UPDATE: oh en ik ben echt verbaasd over hoe goed het scherm is! Had ik toch niet verwacht....
Ik heb de telefoon nu inmiddels ook alweer bijna een weekje in mijn bezit.. ben er erg tevreden mee, ik heb alleen een paar minpuntjes:
- ik vind dat het speakertje (dus waar je je oor tegen houdt) een beetje te zacht is
- De cover waar het simkaart gedeelte onder zit is echt moeilijk te verwijderen, ik
wissel nogal eens van simkaart en dat is dan vrij vervelend (misschien een kwestie van nieuwigheid)
- Als je wordt gebeld en de telefoon openklapt duurt het een paar seconden voordat hij automatisch opneemt, dit had ook sneller gekund naar mijn mening...
Verder vind ik het een leuke telefoon die door zijn klapsysteem en stoffen covers weer eens wat anders is!
UPDATE: oh en ik ben echt verbaasd over hoe goed het scherm is! Had ik toch niet verwacht....
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 15:02 ]
Bedankt voor de reacties 
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 12:54:
Even mijn complimenten voor de mooie review! Erg netjes!![]()
Zelf heb ik het geluid halverwege staan maar zelfs dat is voor eigenlijk al iets te hard
in het begin is het idd een beetje wennen aangezien de cover snel scheef wil
klopt, dit had inderdaad wel iets beter gekund, maar zwaar storend vind ik het niet.
Absoluut
39
Pagina: 1