Vraagje... Ik heb een ps one (playstation), waaraan dus rood, wit en geel tulpstekkertje zit. Op m'n portable dvd-speler zit echter niet zo'n ingang of scartaansluiting. Wel AV-in en AV-out ingangen. Is er misschien een mogelijkheid om toch die Playstation aan te sluiten of kan ik dat vergeten...?
Verwijderd
Dit is een hardware / Audio, Video & HiFi Forum vraag, niets voor Spielerij lijkt mij zo 
Overigens, ik neem aan dat die portable DVD speler een klein beeldschermpje heeft waar je gebruik van wilt maken (even voor de duidelijkheid)?
Overigens, ik neem aan dat die portable DVD speler een klein beeldschermpje heeft waar je gebruik van wilt maken (even voor de duidelijkheid)?
hier zijn als het goed is verloopjes voor. deze gaat dan van mini jack naar 3 tulpen voor audio en video. Kom je ook tegen bij somige laptops
[ Voor 16% gewijzigd door Steefph op 16-05-2004 01:19 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Ik heb ergens nog zo'n mini jack stekkertje met aan de andere zijde rood/wit/gele stekkertjes. Bestaat dus zo'n koppelstukje waarmee ik de rode/witte/gele stekkertjes die dan uit de DVD-speler komen, met die welke uit de Playstation komen met elkaar kan verbinden? En werkt dat dan?
Ditzelfde stond ook in je vorige topic over de voltages van je lcd. Crossposten word hier niet gewaardeerd. Ps loop gewoon even naar een audio/video zaak en laat het zien. Dan hoef je hier ook geen vragen te stellen.
Canon Digital Ixus V3
Verwijderd
Garanties kan ik je niet geven, omdat ik beide apparaten niet ken. Maar wat je omschrijft zou moeten werken.
Je kunt bij praktisch elke audiozaak snoertjes krijgen welke je tussen beide 3-tulpige aansluitingen kunt doen.
Je kunt bij praktisch elke audiozaak snoertjes krijgen welke je tussen beide 3-tulpige aansluitingen kunt doen.
Pagina: 1