Toon posts:

Toshiba 490CDT probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een geweldige laptop de Toshiba 490CDT en weet je wat er zo geweldig aan is: hij doet het niet!!!. Want toshiba heeft een probleem met de voeding en daarom geeft hij een conflict met de voeding en laad hij niet goed op. EN IK VIND DAT DIT GOED ZUIGT en het leuke is dat dit al de tweede laptop van dit type is dat terug moet. Heeft iemand anders ook een dergelijk probleem met toshiba want ik vind dat dit dus goed zuigt en dat ze dit toch niet zomaar kunnen flikken.

Verwijderd

Heb een 430 CDT gehad. Is zelfs een eker van de tafel gestuiterd (80 cm hoog). Niks aan de hand.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik heb tientallen 490cdt's en xcdt's in mn handen gehad, en er mankeert over het algemeen weinig aan. Maar leg je probleem eens uit, want nu snap ik er geen bal van. Toshiba heeft een probleem met de voeding en daarom geeft hij een conflict?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

We hebben nog zo'n stuk of 20 van die labtoppies in gebruik allemaal nog piekfijn terwijl er heel wat mee wordt gegooid de accu's zijn niet al te best meer maar das logisch, aangezien ze altijd helemaal verkeerd behandeld worden(weer laden als ze niet helemaal leeg zijn enzo).

Zitten helaas nog geen li ion accu's in die hebben bijna geen last meer van "geheugen" en een geweldige capaciteit.

Verwijderd

Topicstarter
De voeding is niet goed deze heeft een probleem. Als de baterij leeg is laad de adapor hem niet meer op omdat hij dan een conflict met de voeding krijgt

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

..zegt me nog niet veel (wat is bij jou de voeding.. voor mij is dat hetzelfde als de adapter)
Maar haal de batterij er eens uit. Daar zitten aan 1 kant twee kontaktvlakjes naast elkaar. Die vlakjes maken als de batterij in het notebook zit kontakt met twee lipjes. Als deze lipjes plat zijn wordt er geen goed kontakt meer gemaakt en zal de batterij niet opladen. Komt veel voor bij 490Žs die veel heen en weer geslingerd worden. Lipje laten vervangen en het zaakje werkt weer.
Als dat het niet is dan is waarschijnlijk het powerboard defect en die kun je laten vervangen onder garantie.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1