Toon posts:

NAV + NIS (foutmelding elke keer en daardoor geen internet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Norton Internet Security en Antivirus in 1 er opgezet.
Nooit geen problemen gehad, maar sinds vandaag kreeg ik in eens een melding over proxy server (die ik niet eens heb) en dat hij de mail niet kon scannen enz. En daardoor kan ik ook niet meer op internet komen. echt heel vervelend.

Ik heb alles nagelopen wat maar met het internet te maken heeft:

Netwerkkaart opnieuw geinstalleerd
Alle instellingen IP enz.
Een aantal keer een nieuwe verbinding gemaakt enz.

Kent iemand dit probleem of weet wat ik er aan kan doen??

alvast bedankt,

Groet Mvt3c ;)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan helemaal het net niet meer op?

Zoek, download en draai eens WinSockXPFix (er van uitgaande dat je XP gebruikt).

Komt wel eens voor dat firewalls je TCP/IP configuratie slopen, dit lost dat op.

Verwijderd

Topicstarter
nee kan inderdaad het hele internet niet meer op.....

zal het eens proberen bedankt.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit helpt ook niet.... nog steeds gare foutmelding... en ik kan doen wat ik wel, maar ik kom niet meer op het internet de updates wil hij niet meer doen enz.. :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lees eventjes onze Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten door en pas je topicstart daar eventjes naar aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht, maar kan er niet wijzer uit worden en het is een heel vervelende fout hij blijft maar terug komen.... :|

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je al eens geprobeerd NIS helemaal uit te zetten? Of even beide te uninstallen? Als dat laatste ook nog niet werkt probeer dan nog eens WinSockXPFix?

Als je direct aan het net hangt (zonder router oid) en je gaat NIS uitzetten/uninstallen zorg er dan wel voor dat je even de standaard XP firewall aanzet ivm Blaster/Sasser etc.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ze al een keer bijde uitgezet, en toen kreeg ik nog steeds die foutmelding..:S en als ik alles er af gooi... en dan alles er weer schoon op krijg ik zo weer die foutmelding...

Verwijderd

Topicstarter
heb alle tips en foutmeldingen die je krijgt bij een foutmelding op de site van symantec al uitgeprobeerd... (een foutmelding met het fout nummer en daar op klikken... dan die tips doorgelezen). :|

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs na heel windows opnieuw installeren, en ik zet nu weer NIS + NAV er op dan krijg ik zo weer die foutmeldingen na een aantal minuten, en dan gaat het maar door.

Erg vervelend... ik gebruik nu tijdelijk een ander virus programma, en heb gister NIS + NAV 2004 gedownload, weer geinstalleerd en het gebeurd zo weer.... :(
Pagina: 1