Toon posts:

wel/geen muziek download

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heer seele,

Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Graag gaan wij hierop in.

U geeft aan...

l.s.

maar weer een mail sturen, want echt snel antwoord krijgt ik niet van UPC.
ik heb op chello, de musiczone, tegen redelijke betaling een aantal cd's en losse tracks gedownload, nu staat er in "mijn muziek" de cd 'sheer heart
attack' van queen gedownload, alleen staat die niet op mijn afspeelmedium waar de rest van het gedownloade spul wel op staat.
nu kan je op "mijn muziek" nogmaals de cd downloaden maar dat werkt dus niet echt, wat nu te doen ?
hopend op een snel antwoord,
doe ik u de hartelijke groeten,

aad seele

Wij informeren uw al volgt:

Voor dit soort vragen verwijzen wij uw naar een computerwinkel of naar gathering.tweakers.net

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot
19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per
minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

---------------------------------------
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over
chello QuickFix vindt u onder het adres http://quickfix.chello.nl.

WAT MOET IK HIER NU MEE, JE KOOPT VOOR € 60.- 8000 CREDITS, VOOR 1249 CREDITS DOWNLOAD JE EEN CD, DIE JE VERVOLGENS GEWOON KWIJT BENT, DAN MOET JE HET TOCH GEWOON WEER KUNNEN DOWNLOADEN VOOR GRATIS ??
MOCHT JE ERVARING HIERIN HEBBEN OF WILLEN HELPEN UPC 'TO THE BALLS'TE HELPEN, REAGEER.
DANK,

AAD SEELE

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 15:20

job

Ik snap hier echt niets van.
Die wazige mailtjes verduidelijken je probleem ook niet echt.

Je hebt dus een cd gedownload. Waar staan deze bestanden? Wat formaat zijn deze bestanden. En wat is het probleem?

edit: ik heb even zitten kijken op de chello website.
Je hebt dus credits gekocht. dat is blijkbaar gelukt.
Nou heb je een cd geselecteerd.
Als ik het goed begrijp van de chello site,
moet je nu die cd nog downloaden of kan je ze door chello op cd laten zetten.

offtopic:
Gare site trouwens. Ze bieden een test bestand aan om te testen of je die kan afspelen. Ze beweren bestanden aan te leveren in wma formaat.
echter is het test bestand een wmd bestand, die ik niet kan afspelen 8)7
ook niet na hernoeming naar wma

[ Voor 64% gewijzigd door job op 15-05-2004 20:22 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:13
Waar slaat het op dat UPC je door gaat verwijzen naar GoT met zoiets :?
GoT is géén helpdesk en ik neem aan dat Chello Musiczone wel een eigen helpdesk zal hebben, dus daar zul je moeten zijn. (En misschien is het een idee om geen hoofdletters te gebruiken...)

The devil is in the details.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 14:10

Zerora

Ik Henk 'm!

Misschien even beter uitleggen wat het probleem is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

WAT MOET IK HIER NU MEE
Wat moeten wij hiermee?

Kun je die files niet vinden op je schijf? Of wel en werken ze niet?
Of ?
damster schreef op 15 mei 2004 @ 20:12:
offtopic:
Gare site trouwens. Ze bieden een test bestand aan om te testen of je die kan afspelen. Ze beweren bestanden aan te leveren in wma formaat.
echter is het test bestand een wmd bestand, die ik niet kan afspelen 8)7
ook niet na hernoeming naar wma
misschien de d van DRM? dat je daar nog een drm certificaatje voor moet hebben?

[ Voor 61% gewijzigd door alt-92 op 15-05-2004 20:24 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-05 18:54

McMiGHtY

- burp -

Misschien is het makkelijk de volgende keer is duidelijk je probleem te beschijven. Niet beginnen met een aantal mailtjes waar een normaal persoon weinig van snapt.

Kortom eerst de probleemstelling, eventueel gevolgt door wat tekst en uitleg (in dit geval de mailtjes misschien)

Verder van de zotte dat UPC je naar GoT verwijst. Heeft de dienst waar je het hebt gedownload geen eigen helpdesk?

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - dit gaat natuurlijk nergens over :)

pipistrella,

Eerst maar eens welkom op GoT :)
Toen je je toenet registreerde op GoT heb je onze hele mooie, met zorg samengestelde Registratievoorwaarden en faq doorgelezen - hierin staan een heleboel belangrijke richtlijnen die je nodig hebt om op het altijd leuke Gathering of Tweakers.net te kunnen overleven.

Kort samengevat zijn dit de drie belangrijkste regeltjes daaruit:
  • Kies een goede topic titel die je probleem goed en bondig omschrijft. Vaak zijn er in het specifieke sub forum nog speciale eisen gesteld aan de topic titel ook - zorg dat je die ook in acht neemt.
  • Omschrijf duidelijk wat je zoal geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen. Wat heb je al gedaan? Waar al op gezocht? En zo voort :)
  • En dan als laatste - open een topic waarin duidelijk is wat je bedoelt. Ben daar in netjes (dus niet in hoofdletters schrijven, let een beetje op je spelling, ga niet schelden), en ben duidelijk. Geef alle relevante informatie :)
Zoals je ziet lijkt je topic in de verste verte daar niet op - ik ga je topic dan ook sluiten :)

Nog 1 kleine toevoeging - Gathering of Tweakers.net is geen helpdesk voor Chello gerelateerde vragen maar is een community van gelijkgezinden die als hobby computers en de daarom gerelateerde zaken hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door elevator op 15-05-2004 20:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.