Neuj ze kicken je er gewoon uit voor de rest van de maand. Al geloof ik niet dat ze echt bij 1 gig meteen gaan zeiken, eerder bij 1,2 of zo
Verwijderd
Ik heb ze laatst gemailded op zondag en ik had gewoon binnen een uur antwoord! Het geval is nou, dat ze niet actief monitoren, pas op het moment dat ze veel klachten ontvangen uit jouw wijk/verdeelkast gaan ze actief monitoren
en als je dan meer verbruikt dan die 1gig hebben ze het recht om je eraf te knikkeren
, het is dus ook meer indekken van hun kant, als het netwerk het niet meer trekt
dan gaan ze ff opruimen.
Ja hallo, dat komt toch op hetzelfde neer? In ALLE wijken staat het netwerk op instorten en dat blijft ook zo 
Aan de andere kant, op het beantwoorden van jouw mailtje na is Casema meestal niet thuis als ze zelf actie moeten ondernemen voor iets, dus de kans is groot dat ze niks doen. Wie weet hopen ze gewoon dat de limiet afschrikwekkend genoeg werkt om een hoop mensen minder te laten downloaden, waardoor dan misschien het netwerk iets beter overeind blijft en ze weer twee jaar op dezelfde situatie kunnen teren.
Ik zeg je: over twee jaar zijn er nog steeds mensen die met 3 K/s over de Casema-kabel sukkelen!
Aan de andere kant, op het beantwoorden van jouw mailtje na is Casema meestal niet thuis als ze zelf actie moeten ondernemen voor iets, dus de kans is groot dat ze niks doen. Wie weet hopen ze gewoon dat de limiet afschrikwekkend genoeg werkt om een hoop mensen minder te laten downloaden, waardoor dan misschien het netwerk iets beter overeind blijft en ze weer twee jaar op dezelfde situatie kunnen teren.
Ik zeg je: over twee jaar zijn er nog steeds mensen die met 3 K/s over de Casema-kabel sukkelen!
Ik kan hier met Wanadoo Basic (demos modem dus) met een goede server op 9 K/s komen. Je zou dus kunnen zeggen dat ik geluk heb met m'n wijk... maar mijn wijk niet met mij 
Ik kom in elk geval elke maand ruimschoots over de 'datalimiet' heen en ik heb in al die paar jaar nog nooit iets erover gehoord. Ook niet nadat het hard in het contract stond. Geen zorgen over maken dus.
Ik kom in elk geval elke maand ruimschoots over de 'datalimiet' heen en ik heb in al die paar jaar nog nooit iets erover gehoord. Ook niet nadat het hard in het contract stond. Geen zorgen over maken dus.
Verwijderd
Weer zo iemand die die maar zegt wat ie hoord! Ik heb Casema Premium. Ik woon in ZEIST en ik heb nergens last vanOp woensdag 20 december 2000 15:06 schreef Marger het volgende:
Ja hallo, dat komt toch op hetzelfde neer? In ALLE wijken staat het netwerk op instorten en dat blijft ook zo
1 gig per maan ????? Dat is wel rete weinig. Ik haal hier met ADSL plus op een goede dag toch echtwel ruim 4 gig. Weet iemand trouwens hoe groot de fair user policie bij tiscali is? Ben ik eigenlijk toch wel benieuwd naar.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
Zei je 3k/sec ik heb net 3 dagen op <1k/sec 150mb zitten downloaden[b]
Nadat ik gistermorgen me pctje opnieuw had opgestart ging diezelfde download in ene met 5k a 6k, wanadoo suck maar gelukkig komt adsl (maar zekers niet van wanadoo)
30gig, is bij alle standaard mxstreamers, alleen cistron, maar dat valt ook niet onder mxstream, heeft verschillendeOp zondag 30 december 2001 02:39 schreef Totally_Freeky het volgende:
1 gig per maan ????? Dat is wel rete weinig. Ik haal hier met ADSL plus op een goede dag toch echtwel ruim 4 gig. Weet iemand trouwens hoe groot de fair user policie bij tiscali is? Ben ik eigenlijk toch wel benieuwd naar.
Ze hebben juist net weer 40.000 nieuwe abboŽs aangesloten!Op zondag 30 december 2001 11:26 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ze kunnen niet nog meer klanten kwijtraken, dan zijn ze dadelijk echt failliet!
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Pagina: 1