Toon posts:

Digitenne, welke ingang op de TV te gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op welke ingang van de TV sluit ik de kabel van de decoder van digitenne aan. Ik heb wel eens gehoord dat dit de scartplug is, maar wat te doen als de TV geen scartaansluiting heeft?
Kan er ook een coax kabel gebruikt worden tussen de decoder en de TV?

Morisset

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Welkom bij GoT helpdesk, er zijn nog 100 wachtende voor u :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je zou een videorecorder kunnen gebruiken om van scart naar coax te gaan!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Moet de videorecorder in zo'n situatie aanstaan als ik alleen naar de TV wil kijken?
Momenteel zit de coaxkabel van de analoge antenne in de videorecorder en een scart kabel tussen de video en de TV. Als ik alleen TV kijk, hoeft de video niet aan, maar ik weet niet hoe dat in het geval van digitenne is.

Morisset

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-08 11:09

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:47:
Moet de videorecorder in zo'n situatie aanstaan als ik alleen naar de TV wil kijken?
Momenteel zit de coaxkabel van de analoge antenne in de videorecorder en een scart kabel tussen de video en de TV. Als ik alleen TV kijk, hoeft de video niet aan, maar ik weet niet hoe dat in het geval van digitenne is.

Morisset
Ja die moet aanstaan en dat zet je die op AV1 of AV2, of hoe je scart ook heet bij jouw videorecorder

Zie ondertitel

Verwijderd

In de specificaties van de gecertificeerde ontvangers kun je lezen welke in en uitgangen ze gebruiken.

http://www.digitenne.nl/nodig/ontvangers.asp

Ik raad je aan eerst eens die site door te nemen alvorens je nog een topic over digitenne opent. Neem ook dit nog even door: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.