ingame browser ? zo ja, nooit meer gebruiken
je kan beter the all seeing eye gebruiken, je kan als je em niet regged em toch blijven gebruiken, iederekeer 7 nieuwe dagen
je kan beter the all seeing eye gebruiken, je kan als je em niet regged em toch blijven gebruiken, iederekeer 7 nieuwe dagen
nieuwste versie mag ik aannemen? 
heb je in de tussentijd nog iets verandert in BF1942, of iets aan je verbinding of de instellingen ervan?
andere programma's draaien die bandbreedte slurpen?
reinstall van het spel zelf kun je mischien ook eens proberen.
heb je in de tussentijd nog iets verandert in BF1942, of iets aan je verbinding of de instellingen ervan?
Verwijderd
Heel zeker dat er niet zoon mapje genaamd Fairlight of Deviance op de cd staat...?FiXeL schreef op 15 mei 2004 @ 19:13:
ik heb gister nog online gespeeld, maar om de een of vage reden kan ik vandaag niet een lijst whatsoever opvragen, en de game hangt... meer mensen met dit probleem?
ik draai BF1942 met de road to rome addon, geen mods. ik zit achter een router (linux) maar die heeft nog nooit dwars gezeten.
yep, versie 1.6 en ik heb verder helemaal niks veranderd aan mn config in de tussentijd... ik heb het eergister nog gespeeld... en gister hing de game bij het opvragen van de server listCrash schreef op 16 mei 2004 @ 12:03:
nieuwste versie mag ik aannemen?
ik heb verder ook geen apps draaien die dwars doen, norton inet security uitzetten geeft ook geen mallemoer. een reinstall zal ik dan maar es proberen..
lijkt me sterk als het op een geperste cd staatVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:05:
[...]
Heel zeker dat er niet zoon mapje genaamd Fairlight of Deviance op de cd staat...?
edit: ik start em nu op en hij hangt niet meer???
[ Voor 7% gewijzigd door FiXeL op 16-05-2004 13:39 ]