Pure Ftpd

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33

stefklep

((Stefklepje))

Topicstarter
Beste meede tweakers

Ik heb al een tijdje pureftpd draaien. Het werkt echt naar me zin met mysql.
Maar nu ben ik bezig geweest om wat te veranderen als je inlogt dat krijg je dit te zien Welcome to Pure-FTPd [TLS] . Ik heb echt bijna alles al afgezocht op internet om die naam te veranderen in bv een bedrijf's naam. Maar er valt echt niks te vinden hoe je dat presies moet doen. Weet iemand mischien hier hoe dat eventuweel zou kunnen of ergens waar het beschreefen staat?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

1e hit in Google:
* Initial banner.

-> How do I display a customized message before the login prompt?
Compile with --with-cookie and run the server with -F <file name> . In that
file, put a nice customized banner message.

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 15-05-2004 18:55 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• stefklep

stefklep

((Stefklepje))

Topicstarter
Ja dat had ik ook al gevonden maar ik wil graag Pur-ftpd weg haalen en daar onze naam in zetten.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

stefklep schreef op 15 mei 2004 @ 18:43:Ik heb echt bijna alles al afgezocht op internet om die naam te veranderen in bv een bedrijf's naam. Maar er valt echt niks te vinden hoe je dat presies moet doen. Weet iemand mischien hier hoe dat eventuweel zou kunnen of ergens waar het beschreefen staat?
Je moet ook niet met Ilse zoeken :Y)

Maar ff ontopic:

Vaak is zo'n message een tag van 't bedrijf... Ik ken Pure-FTPD niet, maar volgens mij kan je zo'n tag die je bijvoorbeeld ook bij G6 krijgt, alleen met reverse engineering weghalen... En dat mag niet :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Scyth op 15-05-2004 19:09 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• stefklep

stefklep

((Stefklepje))

Topicstarter
Scyth schreef op 15 mei 2004 @ 19:08:
[...]

Je moet ook niet met Ilse zoeken :Y)

Maar ff ontopic:

Vaak is zo'n message een tag van 't bedrijf... Ik ken Pure-FTPD niet, maar volgens mij kan je zo'n tag die je bijvoorbeeld ook bij G6 krijgt, alleen met reverse engineering weghalen... En dat mag niet :*)
Ik heb niet gezocht met Ilse maar met Google ;)
Maar ik heb het wel ergens gezien maar kan die site niet meer vinden waar het opstond.
Bij Proftpd gaat dat wel weghaalen.

[ Voor 6% gewijzigd door stefklep op 15-05-2004 19:14 ]

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zie de tip van spidert, en anders kun je natuurlijk altijd de source veranderen en je eigen versie compilen, maar dit lijkt me wel uit te vinden/proberen eigenlijk (ohja, een duidelijke topictitel stellen we hier erg op prijs) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.