Star Wars Galaxies: Heel slechte framerate

Pagina: 1
Acties:

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Topicstarter
Hier is mijn systeem:

AMD 2400+
512MB DDR PC2700
GeForce 4Ti 4600
Voor de rest zie sig

Ik speel Swg op 800x600 met alles op max, maar als ik in een stad loop haal ik ongeveer een framerate van 1 tot 5 :| Af en toe blijft het spel zelf een tiental seconden hangen :'(

Als ik naar de aanbevolen specs van het spel kijk, dan zou ik toch ruim voldoende moeten hebben.

Spellen zoals Far Cry speel ik ook op 800x600 met alles op max, en daar draait het niet extreem vlot, maar zeer goed speelbaar. Al de rest van mijn games lopen ook zeer vlot op hoge instellingen.

Weet iemand of dit een bekend probleem is?

Btw: ook al halveer ik de grafische instellingen, het maakt helemaal niks uit. Buiten de steden loopt het wel vlot, maar ook niet echt een hoge framerate.

Op de achtergrond lopen ook geen applicaties.

[ Voor 8% gewijzigd door ETzPliskin op 15-05-2004 18:26 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Drukke steden zijn vrijwel altijd een groot euvel bij MMORPG's, er zijn zoveel mensen daar aanwezig dat vrijwel niemand geen lag heeft. En is het geen FPS lag, dan is het wel gewoon breedbandlag. Ik ben bang dat je er dus gewoon mee zal moeten leven.

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik heb ook swg voor 6 maanden gespeeld en ik zie dat je 512 mb ram heeft. Swg draait pas vlot met 1024. Zelf begon ik ook met 512 en had dezelfde problemen.

SWG gebruikt ontzettend veel ram, waar ze die min 256 ram eis vandaag gehaald hebben mag Joost weten :)

edit: je zal altijd fps lag houden in de steden maar het swappen zal voorbij zijn, en dat scheelt erg veel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 18:29 ]