interessant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
bunny heeft een derde theorie over wat on-chip multithread support inhoudt, naast de 2 die al in het artikel worden gegeven.

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=237026

Best geloofwaardig, dat het gewoon wat extra faciliteiten zijn ipv echt parallellisme in de processor zelf. Zie het als virtueel geheugen support in processors vanaf de 486 (vraag me hier ajb geen uitleg over, ben dat alweer vergeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Weer even iets heel anders in deze thread posten:

Omdat ik betwijfel of iemand daar nog mod wacht ik maar niet af en geef ik meteen de link: deze mag wel naar 0 of 1. Deze persoon post nl. standaard op -1, dat vind ik zo zielig. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind het wel een +1 posting, maar ik heb daar al gepost.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

+1 gemodereerd.

* Jaymz Post bijna nooit meer

De enige reden dat ik nog post is om wat modpuntjes te kunnen ontvangen. (Nou ja, de enige ... )

[edit: de moderaties die ik by the way in een draad wil doen, waar ik al gepost heb, zijn vaak 'terecht' ('echte' trolls of +4 posts)]

Vandaar ik tegenwoordig niet zo vaak meer post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
off-topic:

ik verveel me. vandaag alleen 2 goede nieuwsposts van Wouter Tinus. als we hem niet hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

The same here, 'k weet ook niet wat ik met m'n tijd moet doen. (misschiem komt er zo wel weer een idee bovendrijven >:))

Ha'k nou veeeel modpunten gehad, had ik de Mod_Q nog kunnen leegmodderen, maar ja 20 Pt's, daar kom je niet ver mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 18:27
Jaymz, als het kon, zou ik je zo 100 modpunten van mij schenken, want ik heb niet zo'n zin om te modden (en zit nu met een dure telefoonverbinding). :)
Okee, het kan ook, maar dan moet ik je m'n password geven en da's tegen m'n principes.

[nog verder off-topic]
Ik vind sowieso de relatie tussen karma, reactiescore, tweakotine en modpoints wel vaag. De ene dag heb ik er 18, de volgende opeens 108, terwijl m'n tweakotine ongeveer even hoog is...
En de ene keer hobbelt m'n karma met enkele punten achter m'n reactie totaalscore, terwijl de andere keer m'n karma opeens met sprongen vooruitvliegt en m'n reactie totaalscore inhaalt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik heb de hoop al opgegeven dit ooit te begrijpen (ik ga er ook geen moeite meer voor doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik heb flink wat nieuws submits gedaan.
Gewoon wat sites bezocht waarvan de afgelopen dagen nieuws geplaatst is.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dit is wel triest! Die nieuwseditors hebben echt de hele dag uit hun neus zitten eten! Er zijn nog maar liefst 4 artikelen geplaatst, waarvan 3 van mij! :D (Ik had er nog meer ingestuurd)
Pagina: 1