Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
Laat me raden; dan moeten wij onder jouw referral aanmelden? 
Zeker dat dat dan dikke kassa voor jou is
Zeker dat dat dan dikke kassa voor jou is
Volgens mij staat daar ook wat over op jou website, imho klinkt dit meer als spam voor van alles en nog wat dan echt iets nuttigs voor de mensheid.
Here you just fill in the questions asked, and in the "Referred By: (Enter Username)" box, fill in "Remco van de Sanden"
Nee het is zeker niet mijn bedoeling dat jullie je aanmelden onder mijn naam etc.
Dan had ik het topic wel, wie wil er geld verdienen via mij , genoemd.
Als je de titel hebt gelezen zie je dat ik de ervaringen van andere gebruikers wil weten, over statestieken, betaling, betaling op tijd? etc.
Kijk inderdaad op mijn site kun je je via mij opgeven... let wel "Kun je" Niet "Moet je", en dat is geheel vrijwillig.
Het gaat mij er echt niet om, om reclame te maken oid, zodat ik "meer verdien"
Ik wou alleen wat ervaringen uitwisselen, maar ja als dat niet welcom is, sorry.
Gooi hetr topic dan maar dicht.
Dan had ik het topic wel, wie wil er geld verdienen via mij , genoemd.
Als je de titel hebt gelezen zie je dat ik de ervaringen van andere gebruikers wil weten, over statestieken, betaling, betaling op tijd? etc.
Kijk inderdaad op mijn site kun je je via mij opgeven... let wel "Kun je" Niet "Moet je", en dat is geheel vrijwillig.
Het gaat mij er echt niet om, om reclame te maken oid, zodat ik "meer verdien"
Ik wou alleen wat ervaringen uitwisselen, maar ja als dat niet welcom is, sorry.
Gooi hetr topic dan maar dicht.
Making an ass of myself since the 70's
Daar lijkt het anders wel heel hard op. Het topic hoort hier trouwens niet eens 
Een discussie is geen enkel probleem; dit is echter te dubieus.
Een discussie is geen enkel probleem; dit is echter te dubieus.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()