Ik heb dat boek (Linux in een notedop) nu al een paar keer opgepakt en weer weggelegd in de boekwinkel.
Alle commando's staan er weliswaar in maar met weinig of geen voorbeelden (alleen syntax). Ik vindt dat niet echt handig.
Ben nu bezig met Linux Network Administration van O'reilly. Dat is op zich wel een aardig boek.
Ik heb laatst een boek over FreeBSD (4.1) gekocht (incl 4 cd's). Dat boek is erg goed, goede voorbeelden en weliswaar in het Engels maar het leest als Nederlands.
Ook mijn MySQL boek (uitgever New Riders) ben ik zeer over te spreken.
Over Web application Development with PHP4 (New Riders), iets minder. Maar dat komt omdat ik voor dit boek net iets te weinig PHP kennis heb blijkbaar.
Is er niet ergens in Nederland een HCC-gebruikersgroep die hier cursus in geeft?
Nu Femme internetman van het jaar is geworden, zou hij vet kunnen incasseren bij het geven van PHP-cursussen en seminairs.

Zaten er waarschijnlijk maar meer dan 24 uren in een dag

.
Over die Unleashed-serie hoorde ik laatst ook al iemand, zijn dat echt goede boeken?
Welke uitgever is dat?
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh