HP Procurve J3294A passief of actief gekoeld?

Pagina: 1
Acties:

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik heb laatst tweedehands een HP Procurve J3294A Hub gekocht. Deze wordt ontzettend heet (kan mijn hand er niet op laten liggen, +/- 50-60 graden). Mijn vraag is of dit normaal is. Misschien is de ventilator kappot (als die er in zit). Hij functioneerd verder prima. Iemand een idee?

Heb gegoogelt en de search gebruikt...

Verwijderd

RutgerLAN schreef op 15 mei 2004 @ 17:16:
Ik heb laatst tweedehands een HP Procurve J3294A Hub gekocht. Deze wordt ontzettend heet (kan mijn hand er niet op laten liggen, +/- 50-60 graden). Mijn vraag is of dit normaal is. Misschien is de ventilator kappot (als die er in zit). Hij functioneerd verder prima. Iemand een idee?

Heb gegoogelt en de search gebruikt...
Ik denk dat in dit geval een goede schroevendraaier het anwoord levert, schroef hem ff open en kijk even of er ventilatoren in zitten zo ja voel even of ze soepel lopen.

• RutgerLAN
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 18:04:
[...]

Ik denk dat in dit geval een goede schroevendraaier het anwoord levert, schroef hem ff open en kijk even of er ventilatoren in zitten zo ja voel even of ze soepel lopen.
Idd. De vorige eigenaar heeft het stekkertje van de fan eruit gehaald. Vandaar dat hij zo heet het werd. Hij doet het nu iig weer.