Ik wil mijn Iiyama via een BNC plug op m'n vdokaart (matroxg400) pluggen maar hij doet niks!!! Ik heb een Vision Master 404 en ik kan niks in het menu'tjes kiezen ofzo!!! R=Rood, G=Groen, B=Blauw, dan Grijs en dan Zwart zo is hij aangesloten...met een normale kabel doet hij het perfect maar ik wil hem via BNC!!!
Je hebt ook de switch overgehaal op je monitor dat je BNC gebruikt???
(weet niet of jouw monitor een switch heeft of dat dat in het menu staat)
Maar je moet in ieder geval je monitor duidelijk maken dat ie signaal moet verwachte op de BNC ingangen!!!
(weet niet of jouw monitor een switch heeft of dat dat in het menu staat)
Maar je moet in ieder geval je monitor duidelijk maken dat ie signaal moet verwachte op de BNC ingangen!!!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
NEE SORRY!!! Geen knopje/switch...etc... M'n monitor moet het automatisch herkennen en dan kan ik met een menutje switchen tussen d-sub en bnc! ???????
Ik kan op m'n Iiyama kiezen tussen 'Auto/BNC/D_SUB'. Lijkt me stug dat jij alleen maar auto hebt?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nee, maar het zou dwaas zijn als ze nu alleen maar een 'auto' settting hebben.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1