Desktop MX kan Volume SPDIF regelen?

Pagina: 1
Acties:

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hoi,

ik heb de search gebruikt en zelf ook het een en ander uitgezocht, maar is er een manier om de Logitech Desktop MX toetsenbord volume knop te gebruiken in combinatie met de SPDIF uitgang van de geluidskaart. zodat ik het volume niet hoeft te regelen bij je boxen zelf. heb een z-680 met zo'n controlpod. daar is het volume ook te regelen, maar vroeg me af of dit ook nog met het toetsenbord kan.

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
rikgoodhart schreef op 15 mei 2004 @ 16:08:
hoi,

ik heb de search gebruikt en zelf ook het een en ander uitgezocht, maar is er een manier om de Logitech Desktop MX toetsenbord volume knop te gebruiken in combinatie met de SPDIF uitgang van de geluidskaart. zodat ik het volume niet hoeft te regelen bij je boxen zelf. heb een z-680 met zo'n controlpod. daar is het volume ook te regelen, maar vroeg me af of dit ook nog met het toetsenbord kan.
ff topic omhoog kicken... mareh...echt niemand die zich dit heeft afgevraagd? er zijn toch wel meer mensen met een desktop MX keyboard en spdif combi?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 07:39
als windows t niet kan, dan kan je desktop mx t ook niet... die gebruikt gewoon sneltoetsen!

Verwijderd

Er staat duidenlijk in de handleiding dat de digitale uitgangen niet geregelt kunnen worden. Dus dat zal je op de versterker moeten blijven doen.

Dit komt namenlijk omdat spdif bedoeld is voor de versterker en de hooftelefoon uitgang voor de hoofdtelefoon en van een hoofttelefoon is het wenselijk dat deze geregeld kan worden. Van SP/dif wil je dat niet dus die regel je met de ab van je versterker.