Ik heb hier een Psion 3C die langzaam aan het doodgaan is. Als je de backupbattery vervangt zegt hij dat de battery bijna op is en of je zsm een backup van je gegevens wil maken. Nu kan ik wel met Psion Manager de gegevens van mijn Psion naar de PC zenden, maar nu komt het. Ik kan de gegevens van de Psion met geen mogelijkheid goed op mijn scherm bekijken. Ik wil ze namelijk printen om ze veilig te stellen voor mogelijk een nieuwe PDA voordat deze het begeefd.
Ik werk met PsiWin 2.3 en ik heb het volgende geprobeerd:
- data converteren met de Bestandsconversie
Hij blijft steeds zeggen: KAN BESTAND NIET CONVERTEREN, terwijl ik hem wel in de Psion kan lezen. Ik heb alle bestandsformaten geprobeerd en geen van alle werken.
- geprobeerd direct van psion naar de printer te printen dmv installatie van de printer drivers. Geeft hij als foutmelding dat hij de printer niet kan vinden en dus niet kan printen, ik heb daar verschillende printers geprobeerd en verschillende connectiemogelijkheden (ir, kabel) werkt allemaal niet.
En bestand van de Psion welke ik wil converteren heb ik hier online gezet. Ik hoop
dat er iemand is die mij kan vertellen hoe ik dit bestand kan converteren naar
een leesbare(en printbare) word file, access of excel.
Ik werk met PsiWin 2.3 en ik heb het volgende geprobeerd:
- data converteren met de Bestandsconversie
Hij blijft steeds zeggen: KAN BESTAND NIET CONVERTEREN, terwijl ik hem wel in de Psion kan lezen. Ik heb alle bestandsformaten geprobeerd en geen van alle werken.
- geprobeerd direct van psion naar de printer te printen dmv installatie van de printer drivers. Geeft hij als foutmelding dat hij de printer niet kan vinden en dus niet kan printen, ik heb daar verschillende printers geprobeerd en verschillende connectiemogelijkheden (ir, kabel) werkt allemaal niet.
En bestand van de Psion welke ik wil converteren heb ik hier online gezet. Ik hoop
dat er iemand is die mij kan vertellen hoe ik dit bestand kan converteren naar
een leesbare(en printbare) word file, access of excel.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||