Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Ik heb hier een Psion 3C die langzaam aan het doodgaan is. Als je de backupbattery vervangt zegt hij dat de battery bijna op is en of je zsm een backup van je gegevens wil maken. Nu kan ik wel met Psion Manager de gegevens van mijn Psion naar de PC zenden, maar nu komt het. Ik kan de gegevens van de Psion met geen mogelijkheid goed op mijn scherm bekijken. Ik wil ze namelijk printen om ze veilig te stellen voor mogelijk een nieuwe PDA voordat deze het begeefd.

Ik werk met PsiWin 2.3 en ik heb het volgende geprobeerd:

- data converteren met de Bestandsconversie
Hij blijft steeds zeggen: KAN BESTAND NIET CONVERTEREN, terwijl ik hem wel in de Psion kan lezen. Ik heb alle bestandsformaten geprobeerd en geen van alle werken.

- geprobeerd direct van psion naar de printer te printen dmv installatie van de printer drivers. Geeft hij als foutmelding dat hij de printer niet kan vinden en dus niet kan printen, ik heb daar verschillende printers geprobeerd en verschillende connectiemogelijkheden (ir, kabel) werkt allemaal niet.

En bestand van de Psion welke ik wil converteren heb ik hier online gezet. Ik hoop
dat er iemand is die mij kan vertellen hoe ik dit bestand kan converteren naar
een leesbare(en printbare) word file, access of excel.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Organizers horen niet in OH gedumpt te worden, daarvoor hebben we Gadget Talk ;)

Move OH -> GT

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Gewoon openen in word levert bij mij een leesbaar bestand op. Of dat is wat je bedoeld, dat weet ik niet.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:36

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
@Aphelion, hoe heb je dat gedaan?? _/-\o_ Er zijn namelijk nog een aantal andere databases die ik moet overzetten.

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 18:21:
Gewoon openen in word levert bij mij een leesbaar bestand op. Of dat is wat je bedoeld, dat weet ik niet.
Nou...leesbaar..het wordt dan een word bestand van 61 pagina's met allemaal rare tekens enzo. Ook niet echt printbaar en de structuur gaat helemaal verloren.

Verwijderd

Mighty schreef op 15 mei 2004 @ 18:33:
[...]

Nou...leesbaar..het wordt dan een word bestand van 61 pagina's met allemaal rare tekens enzo. Ook niet echt printbaar en de structuur gaat helemaal verloren.
er is inderdaad een "klein verschilletje" tussen de database van Aphelion, en het word-bestandje..
Wat ik me uit mijn psion-tijd kan herinneren moest je psion 3 bestanden eerst converteren naar psion 5, en dan naar office-programma's converteren. Maar dat is al een tijdje geleden.

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 20:00:
[...]

er is inderdaad een "klein verschilletje" tussen de database van Aphelion, en het word-bestandje..
Wat ik me uit mijn psion-tijd kan herinneren moest je psion 3 bestanden eerst converteren naar psion 5, en dan naar office-programma's converteren. Maar dat is al een tijdje geleden.
Enig idee met welk programma dat kan? Want met PsiWin Convertor lukt dat dus niet, zegt ie dat ie geen enkel bestand kan converteren.

Verwijderd

Mighty schreef op 15 mei 2004 @ 20:43:
[...]

Enig idee met welk programma dat kan? Want met PsiWin Convertor lukt dat dus niet, zegt ie dat ie geen enkel bestand kan converteren.
Ik deed dat destijds gewoon met Psiwin, als ik me dat goed herinner. Is echter al een paar jaar geleden.

• Aphelion
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 20:00:
[...]

preciesly..

Heb hier een revo.. Jou bestandje geimporteerd/geconverteerd naar revo format, en dat weer teruggehaald naar access.. :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Aphelion schreef op 15 mei 2004 @ 21:01:
[...]

preciesly..

Heb hier een revo.. Jou bestandje geimporteerd/geconverteerd naar revo format, en dat weer teruggehaald naar access.. :)
Ahh..met welk programma heb je dat gedaan..ik heb hier namelijk een adressenbestand welke nodig leesbaar gebackupped dient te worden.
Wel raar dat dat bestandsformaat net weer anders is. 8)7

• Aphelion
Mighty schreef op 15 mei 2004 @ 23:33:
[...]

Ahh..met welk programma heb je dat gedaan..ik heb hier namelijk een adressenbestand welke nodig leesbaar gebackupped dient te worden.
Wel raar dat dat bestandsformaat net weer anders is. 8)7
maurice [aap] kingofdos.com .. gewoon psiwin namelijk

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Topicstarter
Ahhhh...raar...ik gebruik namelijk PsiWin 2.3 en daarbij weigert hij dus alles, maar goed bekijk je mail en nogmaals bedankt voor alle moeite.

Pagina: 1