Hoi Adjes,
Tot voorkort was ik een frequent volger van Het Grote Gabber topic . Nadat deel één vol was zijn we door gegaan in deel 2.
Toen ik vandaag mijn Bookmarks controleerde kwam ik er geschroken achter dat hij er niet meer bijstond. Na wat zoeken heb ik deel één opgegraven, maar de link naar deel twee gaf de minder charmante melding:
?
Tot voorkort was ik een frequent volger van Het Grote Gabber topic . Nadat deel één vol was zijn we door gegaan in deel 2.
Toen ik vandaag mijn Bookmarks controleerde kwam ik er geschroken achter dat hij er niet meer bijstond. Na wat zoeken heb ik deel één opgegraven, maar de link naar deel twee gaf de minder charmante melding:
Het kan best dat er een incident geweest is of iets dergelijks aangezien ik de afgelopen drie dagen het heel druk heb gehad en dus minder tijd voor GOT heb gehad vandaar. Dus mijn vraag, wat is er gebeurdEr is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Dit topic ( 816289 ) bestaat niet.
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin