Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hoi,
Ik wil ook graag overstappen, van Planet naar XS4ALL.
Aangezien ik verder hierover geen topics kan vinden, kick ik deze
Iemand ervaringen met overstappen ?
Ik wil ook graag overstappen, van Planet naar XS4ALL.
Aangezien ik verder hierover geen topics kan vinden, kick ik deze
Iemand ervaringen met overstappen ?
hebben jullie geen contracten getekend?
ik heb kabel via quicknet en zit vast aan een jaar contract.. dus ik kan zelf volgens mij pas aan het eind van een jaar stoppen, als je per maand betaald kan je volgens mij aan het eind van de maand stoppen met je ISP en dan een andere nemen
ik heb kabel via quicknet en zit vast aan een jaar contract.. dus ik kan zelf volgens mij pas aan het eind van een jaar stoppen, als je per maand betaald kan je volgens mij aan het eind van de maand stoppen met je ISP en dan een andere nemen
Verwijderd
Maar volgens mij zit je er toch nog steeds minimaal een jaar aanvast, of niet?
Ik heb ook Planet, maar heb trouwens niets over een verhoging van het abonnement gehoord.
Ik heb ook Planet, maar heb trouwens niets over een verhoging van het abonnement gehoord.
planet heeft in maart ofzo van dit jaar de prijzen opeens verhoogd, je kunt dan opzeggen tot de dag dat die verhoging ingaat. Moet je even goed nakijken in je contract en de algemene voorwaarden van Planet.
Switchen moet in theorie geen probleem zijn maar in praktijk zit je toch enige weken zonder adsl. Je moet namelijk eerst afgesloten worden bij je oude provider en daarna moet je weer aangesloten worden bij die andere provider.
Kijk hier voor info van xs4all.
Switchen moet in theorie geen probleem zijn maar in praktijk zit je toch enige weken zonder adsl. Je moet namelijk eerst afgesloten worden bij je oude provider en daarna moet je weer aangesloten worden bij die andere provider.
Kijk hier voor info van xs4all.
Pagina: 1