Toon posts:

Ervaringen Windows XP 64-bits

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Windows XP 64-Bits, ik heb ook die evaluatie versie er op gezet, en ben tegen een aantal problemen opgelopen.

Deel jullie ervaringen...

Groet Mvt3c..:)

Verwijderd

Blauwe schermen - erg onstabiel, weinig drivers, etc. Dat was de situatie een half jaartje terug in ieder geval.

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@ mvt3c, over een tijdje komt de verkoop versie uit, die zal vast wel een goede vesie zijn.
kwestie van proberen ;)

hoop zelf dat het een goede versie is voor de 64bits onderons, anders was het het kopen ook weer niet waard.

[ Voor 33% gewijzigd door matinez op 15-05-2004 11:11 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 10:55:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Windows XP 64-Bits, ik heb ook die evaluatie versie er op gezet, en ben tegen een aantal problemen opgelopen.
Deel jullie ervaringen.
Tja, geweldig zo'n topicstart.

Als je nu ook nog de ondervonden problemen aan Microsoft meldt en de mogelijke oplossingen ervoor hier post, dan heeft dit topic meer overlevingskans.

Omdat er (nog) niet alle drivers voor XP 64-bits zijn, wacht ik zelf nog even af. Ik kan me niet permiteren misschien met een wat rammelend systeem te zitten. Als ik echter zo artikelen en postings zie, valt het eigenlijk allemaal heel erg mee. Zo langzamerhand zijn ernstige problemen opgelost. Ook zie je steeds meer 64-bits drivers verschijnen.

De aanstaande komst van een 64-bits Intel CPU zal zeker e.e.a. wel wat gaan versnellen omdat ondanks dat AMD eerder op de markt was, Intel hetzelfde marktaandeel zal gaan houden dat bij 32-bits CPU's al het geval was en er om die reden door ontwikkelaars veel meer urgentie aan zal worden gegeven.

[ Voor 24% gewijzigd door Guardian Angel op 15-05-2004 11:36 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat is waar.. maar ben benieuwd naar hoe het bij jullie werk.. bij mij niet goed... geen goede drivers enz. :(

Verwijderd

Ik had XP64 even draaien, maar ben teruggegaan naar XP32 voor stabiliteit.

Is het trouwens mogelijk om een dual-boot te maken met XP32 en XP64?? Zo ja, werkt dat net als een dual-boot met 2K en XP32 ofzo??

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 11:57:
Oke dat is waar.. maar ben benieuwd naar hoe het bij jullie werk.. bij mij niet goed... geen goede drivers enz. :(
En omdat je niet aangeeft welke drivers 'er niet goed zijn' zal een ander je niet kunnen helpen.

Heb je trouwens al in Windows XP 64-Bit Edition preview gratis download/ gekeken? Daar worden regelmatig links naar de nieuwste drivers gepost.

Dit is trouwens ook wel een aardige: Spider.007 in "Windows Xp 64-Bit"

Het blijft een bèta-versie dus bedoeld voor test-doeleinden. Net als elk andere beta van een programma zal het nooit in een keer 100% stabiel zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Guardian Angel op 15-05-2004 12:25 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is wel mogelijk, ik heb dat ook gedaan.. het enige nadeel is dat de drivers niet werken voor mijn netwerkkaart en geluidskaart onboard. Hij vind ze wel, en installeerd ze ook wel, maar ze werken niet.

Windows XP 64 is erg onstabiel vind ik..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt trouwens Guardianangel... ik ga eens even kijken of daar nog goede drivers op staan.. :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:35

momania

iPhone 30! Bam!

Zie idd Spider.007 in "Windows Xp 64-Bit"

Problemen met windows 64 bit zullen er zat zijn en zat blijven, dat is nou eenmaal omdat het een beta is.

Discussie over windows 64 loop hier nog Windows XP 64-Bit Edition preview gratis download

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.