kkk-geluid tussen tracks

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Als ik legale muziek CD's van cd naar cd kopieer (puur eigen gebruik), dus niet via de harde schijf, dan hoor je niets als een track is afgelopen en begint met de volgende track. Wanneer ik gekopieerde muziek CD's kopieer (mijn eigen cd's voor eigen gebruik) dan hoor ik op de gekopieerde cd een kkk-geluid. Dit geluid treedt op als een track is afgelopen en begint met een nieuwe. Ik kopieer van cd naar cd, dus niet via de harde schijf. Ligt het misschien daaraan?

Alvast bedankt

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Welk brandprogramma gebruik je en welke manier (TAO DAO of anders?)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Sheik
Ik gebruik Adaptec Easy CD Creator Deluxe. Ik weet niet wat je bedoelt met die afkortingen.

• RdB_IA
  • Niet online

RdB_IA

42

disc-at-once en track-at-once.

Adaptec Easy CD Creator Deluxe gebruikt je zei je. Ik neem aan dat dat nog versie 3 is, en dan doe je track-at-once. Als je nou eens naar www.ahead.de gaat en daar nero download kan het goed zijn dat jou problemen afgelopen zijn.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
heb jij KKK geluiden tussen je muziek ?
phoe heej dan zou ik maar op passen dadelijk zijn het klu klux klan geheime boodschappen :)

Euhm op welke snelheid brand je dan ?

.

• Sheik
Dank dank Harley voor je weloverwogen bijdrage :)

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Probeer eens met je writer te lezen. Ik ken iemand die had een kut speler waar hij zijn cd's mee leesde en daar lag het dus ook aan

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Pagina: 1