Vraag: Waar loop jij stage?

dat zeggen we nog even niet...
Maaru, dat klinkt geweldig! Vooral dat je het toetsenboard er af kan klikken. Dat wist ik niet.
Geen last van sommige etnische minderheden die heel verleidelijk naar dat ding zitten te kijken? of valt dat wel mee?
ik heb een paar keer in de trein ermee gezeten. het valt wel op als je met een pennetje zit te schrijven: een hoop geinterreseerde blikken

Hoe groot is het beeldscherm ongeveer? Inches zeggen me niet zo veel

scherm is 21,2 cm bij 16 cm. met een resolutie van 1024x768. en dat is echt ontzettend hoog dus
Verder; beschadigd je touch screen niet snel?
Verbeterde, niet-glinsterende glazen plaat en zichthoek onder 160 graden op Pentium M-tablets. is echt oersterk spul die de baksteen test aardig kan hebben geloof ik me te herinneren.
Kan het ding je NL handschrift herkennen?
ja en nee. besturingssysteem zelf is engels. met de nieuwe language pack ook nederlands. herkenning is echter nog niet in het nederlands beschikbaar. je kan wel woorden toevoegen aan dictionary. ik heb een keer alle nederlandse woorden in het ding gezet met tooltje maar toen werd de herkenning te traag. ik ga nog proberen het engels eruit te slopen en kijken welk effect dat heeft.
[quote]btw; Ik had op compaq gezien dat je hem kan kopen voor 1850 dollar. Omgerekend is dat 1500 euro (ong.) ! dus niet eens zo super duur... alleen weet ik niet of de compaq site ook naar NL dingen verstuurd...[quote]
van hp heb ik eerst 3 weken een demo model gehad. toen heeft het bedrijf besloten hem aan te schaffen. ik heb er behalve het ding ook een speciaal dockingstation bij waar je hem in kan hangen met dvdspeler enz. ook een rubberen carrycase, een leren map, rugtas en headsetje btw. geek

de prijs is echter wat hoger dan wat jij zegt. exclusief btw €2599,- dockingstation erbij ook nog +/- €400
btw 2: Is dat aangeklikte toetsenboard niet wat gammel?;
nope, is ook van titanium geloof ik. stevig zat, ook de bevestiging en zeker het draaimeganisme.