Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] RML ondersteuning voor anchors

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Al meerdere malen heb ik dit bedacht; dus nu vertrouw ik dit toch maar eens aan jullie toe ;)

Als ik kijk naar de 'mooie openingsposts voor grote topics' kijk, dan zie ik dat hier nogal eens HTML voor gebruikt wordt. Ook voor de FAQ's is dit het geval. Nu is de RML ondersteuning voor tabellen al een reden geweest dat mensen hele mooie posts hebben kunnen opzetten.

Wat mist er nu nog? Ik zie het feit dat het niet mogelijk is om Anchors te maken als een gemis in de huidige RML features. Ik denk dat nog veel meer gedeelten van de verschillende FAQ's/Openingsposts in pure RML gemaakt kunnen worden indien met gebruik kan maken van anchors.

Het enige probleem dat ik zou snel kan bedenken is dat dit zou _kunnen_ gaan conflicteren met de huidige anchors. Volgens mij zijn dit echter alleen maar de message anchors. Dit zou dus opgelost kunnen worden door anchors niet alleen uit getallen te laten bestaan; of mensen bijvoorbeeld slechts toegang geven tot #postid.nummertje; en dan alleen het nummertje zelf in laten vullen. Dan ben je helemaal van dit probleem af.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[anchor] bedoel je?
alleen volgens mij werkt die nog niet echt heel lekker:

test

[anchor=test]test[/anchor]

edit: overigens gok ik dat ik hem gewoon verkeerd gebruik :+

[rml][ FEAT] RML ondersteuning voor anchors[/rml]

[ Voor 31% gewijzigd door Erkens op 15-05-2004 12:15 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad Spinnetje, die tag bestaat al :+
Helaas zit er nog een bugje in, maar die is bekend bij de heren van Parse, en zal hopelijk in de nieuwe versei gefix0rds zijn ;)
Kan deze ook op slot :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.