Toon posts:

Flikkerend beeld in XVID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier is mijn verhaal:
Ik downte van de week een filmpje via kazaa (ik ga niet zeggen wat voor filmpje want anders krijg ik een waarschuwing oid) en toen ik het filmpje wou afspelen was het erg flikkerig, net alsof er random zwarte beelden in gedaan waren.
Preview: hier een stukje ervan eruit gesneden met virtual dub (ik weet het het is klein maar men kan het wel zien
Dus wou ik het even door virtualdub trekken, dus weer gewoon opnieuw compressie toepassen, maar na de 11u minuut oid kreeg ik een fout omdat er een foutje in de frames was. Je kent dat wel zo van die groene dingen in je scherm voor een halve seconde oid, dus virtual dub kon niet verder. Dus probeer ik de eerste 10min te doen, en het resultaat was dat het erg schokkerig was. (ik zal er proberen een stukje van te rippen).
Kan iemand me helpen? Bv hoe ik het schokkerig deel kan wegwerpen, en virtual dub die ene frame laten negeren ergens in die 11e minuut?
PS: ik downde daarnet weer een filmpje en die had het ook.
Edit: ohja ik het ook al in de search gezocht hoor, maar er leek me niets overeenkomen met mijn probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 10:05 ]

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

ik zie hem prima
download eens de laatste ffdshow & xvid codec

Verwijderd

Topicstarter
Meen je dat?
Ik en nog een paar mensen zien het niet.
De laatste ffdshow zit er niet in, die maakt conflicten met ac3 geluid hier. (of is er mss al een nieuwe, toch even kijken :))
Kan je me een linkje geven van een installeerbare xvid codec want ik vind alleen van die bronbestanden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 10:10 ]

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

??? waarom zie ik daar helemaal niks aan ???

nou ja misschien moet je ff de nieuwste K-lite codec pack er ff op gooien!

of is die film gewoon brak?!

grtz

jbw

Bedankt alvast

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb er dus ook last van, op mijn beide pc's. Kan jij dan eens zeggen welke codecs je hebt geïnstalleerd?
Ik heb alleen ffdshow-20021213 en heb daar nooit last van gehad. :?

[ Voor 3% gewijzigd door pisart op 15-05-2004 10:17 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:05
Niks mis met die sample hier.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
hier werkt ie ook goed

• Makusu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-03 14:28
Bij mij doetie het ook, ik heb gewoon de codecs van Xvid.org en daarmee werkt het dus.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 20:38
bij mij loopt ie ook niet 100% soepel, maar ik weet niet of jij hetzelfde ziet natuurlijk. Downt anders eens een andere versie van het filmpie, simpel toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok nu werkt het ook goed, maar nu heb ik een probleem met het ac3 geluid ervan. Het geluid gaat veel te snel en dan opeens hangt de speler.

Verwijderd

Topicstarter
Initial G schreef op 15 mei 2004 @ 10:27:
bij mij loopt ie ook niet 100% soepel, maar ik weet niet of jij hetzelfde ziet natuurlijk. Downt anders eens een andere versie van het filmpie, simpel toch?
Haha lol, ik zit in belgie ==> met download limiet ik ga niet weer eens 1.4gb downe hoor :p
@ initial g: wat zie jij dan?

EDIT: ik heb net andere ac3 drivers gedownt en nu doet ie het wel.
Thanx allemaal

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 10:37 ]

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 10:29:
Ja ok nu werkt het ook goed, maar nu heb ik een probleem met het ac3 geluid ervan. Het geluid gaat veel te snel en dan opeens hangt de speler.
laatste ac3 codec geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
K heb net m'n post aangepast :p

Excuseer mij dat ik geen andere codecs geprobeert heb, maar ik had er altijd problemen mee en het kwam niet in me op om andere ac3 codec te downe.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 20:38
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 10:29:
[...]

Haha lol, ik zit in belgie ==> met download limiet ik ga niet weer eens 1.4gb downe hoor :p
@ initial g: wat zie jij dan?

EDIT: ik heb net andere ac3 drivers gedownt en nu doet ie het wel.
Thanx allemaal
ojee, ik ben verwend met @home ;)
ik zie eerst zwart. Dat kan kloppen want het is het begin van de film. Dan verschijnt het logo wat schokkend, dan weer 0,75s soepel en dan schokt ie nog een keer heel kort, dan weer soepel tot het einde. Met FFDshow.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe ffdshow?
Pagina: 1