Toon posts:

[powerstrip] probleem met 'tip of day'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat er al een aantal topics geweest zijn over hoe je dat irritante 'tip of the day' venstertje kan weg halen bij powerstrip als je je pc start... maar daar gaat 't bij mij niet om...

bij mij was het eerst altijd 5 sec. lang voordat ik op close kon drukken... maar op de 1 of andere vage manier duurt het steeds langer :'(
nu moet ik namelijk 21 sec. w8en :|

ik weet dat je 't in ieder geval niet voor altijd weg kan krijgen... maar als iemand mij kan vertellen hoe ik em trug op die 5 sec. kan trug krijgen ben ik al tevreden...

ik heb em al geuninstalled, dan herinstalled... maar dat mocht niet baten... ook heb ik andere versies geprobeerd maar blijkbaar onthoudt ie hoeveel sec. ie moet wachten van de vorige keer (21 sec. lang dus)

wat moet ik doen?

bvd

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

probeer is een ander programma te gebruiken, ik weet niet waar je powerstrip voor gebruikt maar ik gebruikte het om mijn vidkaart over te clocken, daar zijn een hoop alternativen voor zoals: rivatuner en radclocker.
ik kon dat tip of de day ook niet uitstaan, 5 seconden was me al te lang :P

hier is een link voor rivatuner-> http://www.guru3d.com/rivatuner/

[ Voor 12% gewijzigd door Koekje op 15-05-2004 13:32 . Reden: link ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik het ook om me gamma waarde te veranderen... en uiteraard ook te oc'en..

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:45
powerstrip registreren dan is tie voorgoed weg :)

Verwijderd

Topicstarter
Galaxis schreef op 15 mei 2004 @ 13:43:
powerstrip registreren dan is tie voorgoed weg :)
hoe kan ik dat? alleen toch als ik em koop? :'(
nog andere opties?

't hoeft van mij niet helemaal weg alleen tot 5 sec maar... en dus niet 21 ofzo :/

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 09:05
Gamma kun je gewoon veranderen bij de instellingen van je videokaart.

tvw

Pagina: 1