Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie weten wordt de N341i vervangen door de N400i, dat is mooi het zit vol leuke nieuwe features!
Zoals de nieuwe Videocamera functie, met nachtopname!!! dit is het eerste i-mode toestel met een video functie!

nog een paar dagen en ik ben in het bezit van deze telefoon :)

hier de specs en 'n verhaaltje erover :) (bron nec.com)

N400i Telefoon

Het moderne, strakke design van de N400i biedt plaats aan de allernieuwste technologieën. Dankzij de ingebouwde videocamera en de fotocamera met digitale zoom kun je berichten verrijken met allerlei vormen van multimedia. Via GPRS kun je snel toegang krijgen tot i-mode™-sites, en moderne Java™-technologie stelt je in staat om de allernieuwste games en programma's te downloaden. Zo blijf je iedereen een stap voor. Je hoeft dus niet meer te kiezen tussen vorm en inhoud. De N400i biedt het beste van beide werelden.

INGEBOUWDE MPEG4-VIDEOCAMERA MET NACHTVERLICHTING – voor het maken en verzenden van video-opnamen
CAMERA MET 3 X DIGITALE ZOOM EN BEELDBEWERKING – voor het maken en verzenden van schitterende foto's
i-mode™ - voor e-mail en surfen op het Web
Java™ (DoJa™ 1.5) – voor het downloaden van de nieuwste games en programma's
TRI-BAND – voor gebruik op vijf continenten
GPRS – voor een snellere Internet-verbinding
SMS, EMS EN MMS – voor het verzenden en ontvangen van tekst, afbeeldingen, kleurenfoto's en geluidsberichten
GROOT QVGA-SCHERM MET 65.536 KLEUREN EN EEN TWEEDE KLEURENSCHERM, KLOK EN LED IN 12 KLEUREN AAN DE BUITENKANT
POLYFONE BELTONEN VAN HOGE KWALITEIT MET 64 AKKOORDEN – zo kun je de mooiste en nieuwste beltonen downloaden

Speciale kenmerken:
Ingebouwde MPEG4-videocamera met nachtverlichting
camera met 3 x digitale zoom en beeldbewerking
i-mode™-diensten
Java™-games (DoJa™ 1.5)
Tri-band
GPRS
SMS, EMS en MMS
Groot QVGA-scherm met 65.536 kleuren en tweede scherm, klok en LED in 12 kleuren aan de buitenkant
Polyfone beltonen van hoge kwaliteit met 64 akkoorden

Algemene kenmerken:
LED voor inkomende gesprekken
Interne antenne
Active flip (om op te nemen en op te hangen)
Intelligente tekstinvoer (T9)
Telefoonboek (500 contacten plus SIM-capaciteit)
Kalender
Takenlijst
Klok en alarm
Calculator
Valutaomzetter
Memofunctie
Bewerkingsfunctie
Modustoets (aanpasbare profielen, inclusief Normaal, Vergadering, Auto en Luid)
Antwoorden met willekeurige toets
Automatisch antwoorden
Automatisch opnieuw kiezen
Voice dialing voor 10 telefoonnummers
Voice-memo's van maximaal 60 seconden
SMS-klasse 0, 1 en 2
EMS
MMS bij i-mode™-mail
MPEG4
Java™-games (DoJa™ 1.5)

Camera:
Zoom x 2 en x 3
Zelfontspanner met wachttijd van 10 seconden (LED-countdown en geluid
Verlichting (witte LED – ook te gebruiken als zaklamp)
Preview-functie
Keuze uit 3 geluidssignalen voor camerasluiter
Keuze van beeldopslagkwaliteit (Superfijn, Fijn, Normaal, Compact, Supercompact)
7 beeldindelingen: Standaard, Sepia, Monochroom, Negatief, Donker, Persoon, Binnen
Burst-modus voor 9 achtereenvolgende opnamen
Filmcamera
Functies voor afspelen, stoppen, opnemen en onderbreken

Display/Indicatie:
Hoofddisplay met 65.536 kleuren (240 x 320 pixels)
Tweede LCD-scherm met 65.536 kleuren (108 x 80 pixels)
Digitale klok
Logo's op beide schermen
Gespreksduurindicatie
Uitgebreid soft icon display
Grafische gebruikersinterface
Wachtindicatie voor voicemail*

Geheugen :
Gebruikersgeheugen 4 MB
i-mode™-mailclient
Totale mailgrootte 50 kB (of 100 kB voor base64-codering)
Tekstgrootte mail 4 kB
Grootte mailbox 600 kB
Bestandsindeling bijlagen (GIF, JPEG, SMF)

Aanvullende diensten:
Alternate line service
Oproepblokkering
Gesprek doorschakelen
Gesprek in de wacht
Wisselgesprek
Nummerweergave
Nummerweergave blokkeren
Conferentiegesprek

Basisinformatie:
Afmetingen: 101x49x24mm
Volume: minder dan 100 cm³
Gewicht: 110g
SIM-formaat: 3V SIM
Accu: groot formaat 950mAh
Standby-tijd: 270 uur
Spreektijd: 230 minuten

Accessoires:
USB-kabel
AC-oplader
Bureau-oplader
Stereo handsfree headset met antwoordknop
Geheugen-editor
GPRS-wizard

De Foto's!

Het opengeklapte toestel
Afbeeldingslocatie: http://www.elektro.be/images/Reports/necn400i.jpg

De voorkant
Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/n/necn400i.jpg

meer foto's komen eraan!

Links:
http://www.nec.co.uk

Verwijderd

Het kan aan mij liggen, maar een vriendin van mij heeft de N243i, en die heeft bv. een 262k kleurenscherm, tegen een 65k kleurenscherm van deze. Beetje vaag :?

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Kan niets vinden over een N243i, en volgens mij heeft geen enkele NEC een 262K schermpje... In ieder geval is het wel een leuk toestelletje, maar het is jammer dat er geen Bluetooth op zit en het geheugen is niet erg groot. Vond de N341i eerst ook vrij duur, ben benieuwd wat deze gaat kosten.

Verwijderd

Topicstarter
®Otto schreef op 15 mei 2004 @ 14:32:
Kan niets vinden over een N243i, en volgens mij heeft geen enkele NEC een 262K schermpje... In ieder geval is het wel een leuk toestelletje, maar het is jammer dat er geen Bluetooth op zit en het geheugen is niet erg groot. Vond de N341i eerst ook vrij duur, ben benieuwd wat deze gaat kosten.
Met 2jrg kpn mobielplus 18,50 issie 89 euro
met 2jrg kpn mobielplus 25,- issie 19 euro
en met 2jrg kpn mobielplus 35,- issie gratis!!

Los is het toestel: 519 euro

hoe ik dit weet?
ik werk bij de Primafoon :)

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Vind 'm wel aardig duur moet ik zeggen, er zijn heel wat andere leuke toestellen voor dat geld. Ben misschien ook wel verwend met mijn V525, die voor zijn prijs nog steeds een prima :) foon is en ook de meest complete imo.

Verwijderd

Wij hebben het toestel nu ook liggen. Echt mooi ding, komt stevig over. En de software van de necs is altijd erg uitgebreid (erg veel handigheidjes bij standaardfuncties als telboek enzo). Is alleen nie goedkoop :)

sorry ff erg offtopic
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:35:
[...]

Met 2jrg kpn mobielplus 18,50 issie 89 euro
met 2jrg kpn mobielplus 25,- issie 19 euro
en met 2jrg kpn mobielplus 35,- issie gratis!!

Los is het toestel: 519 euro

hoe ik dit weet?
ik werk bij de Primafoon :)
Ikke lekker bij Tell-Me. Veel beters dan Primafoon ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 15:18:
Wij hebben het toestel nu ook liggen. Echt mooi ding, komt stevig over. En de software van de necs is altijd erg uitgebreid (erg veel handigheidjes bij standaardfuncties als telboek enzo). Is alleen nie goedkoop :)

sorry ff erg offtopic

[...]

Ikke lekker bij Tell-Me. Veel beters dan Primafoon ;)
ook ff offtopic,

wij weten meer :P

vaste telefonie (aanleg/ISDN/(draadloze)telefoons)
mobiele telefonie (zakelijk/particulier :))
internet (ADLS/inbel)
computers/laptops/pda's/printers/scanners

dus wij zijn veeel beters :P

waar werk je ? welk dorp/stadje?

ik zal trouwens vanavond (als ik thuis ben even wat foto's online zetten die met de n400i gemaakt zijn!)

Verwijderd

Da-Ali-G aangezien ik je niet kan emailen ofzo en je niet meer gereageert op het topic vraag ik het hier maar...
kan je mij vertellen waar je jouw firmware van de Iriver IMP 450 vandaan hebt want ik heb gezocht maar kon hem niet vinden...
http://www.iriver.com/support/download.asp

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 23:43:
Da-Ali-G aangezien ik je niet kan emailen ofzo en je niet meer gereageert op het topic vraag ik het hier maar...
kan je mij vertellen waar je jouw firmware van de Iriver IMP 450 vandaan hebt want ik heb gezocht maar kon hem niet vinden...
http://www.iriver.com/support/download.asp
ik heb een iMP 550 :).... ik heb ze gwoon van de iriver site :)

Verwijderd

®Otto schreef op 15 mei 2004 @ 14:32:
Klopt, het is een Nec M341i. Die heeft wel 262k kleurenscherm, en wordt, voor zover ik weet, alleen bij KPN aangeboden i.c.m. abonnement. Hij heeft verder een camera die vergelijkbaar is met die van bv een Motorola V525. Het externe scherm heeft 4096 kleuren, en je kan dus op de voorkant een fotootje zien van de persoon die je belt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:24:
[...]

Klopt, het is een Nec M341i. Die heeft wel 262k kleurenscherm, en wordt, voor zover ik weet, alleen bij KPN aangeboden i.c.m. abonnement. Hij heeft verder een camera die vergelijkbaar is met die van bv een Motorola V525. Het externe scherm heeft 4096 kleuren, en je kan dus op de voorkant een fotootje zien van de persoon die je belt.
Sorry, ik weet al waar de fout ligt. Het is geen Nec, maar een Mitsubishi. Excuses _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Hier even een foto'tje gemaakt met de n400i

het is een foto van de primafoon :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sammy.fleuren/winkel.jpg

zoals je ziet zijn de kleuren erg goed i.t.t. de N341i waarbij de kleuren een beetje rood waren.

een foto van een persoon is scherper omdat de focus dan beter is, maar die had ik nog niet gemaild naar mn email :P meer volgt er wel wanneer het toestel in mijn bezit is :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-11 14:47
Op mtrend.net is de software die te gerbuiken is met de n400i te downloaden ;)

Lees er hier meer over.

LET OP! De software is van oorsprong niet voor de 400i geschreven maar voor de bijna gelijke 820i!!! Gebruik op eigen risico!! Mijn ervaring er mee is perfect en toestel vertoont geen kuren!!

Hier dan de software inclusief driver download

Verwijderd

Direkt foto's verkleinen en voorzien van tekst voor verzending m.b.v. E-mail naar i--mode. Dat kan met Flipper v2.2 (freeware). U kunt het downloaden via:

:r http://home.planet.nl/~r_lucassen/Software/Flipper.zip

Diverse opties voor beeld optimalisatie zoals de JPG compressie factor en het roteren met 90 graden voor een display vullende weergave. Begrenzer voor data gebruik en mogelijkheid om binaire bestanden als bijlage mee te sturen. Experimentele optie om E-mails met (gif)foto bijlagen te verzenden naar Ts21i telefoons. E-mails zijn kompakt en goedkoop voor ontvangst op alle i-mode toestellen (ongeacht de bundel)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 19:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Sinds kort is de Nec N410i verkrijgbaar. Deze heeft een 1 megapixel camera, en een USB poortje. Heeft iemand dit toestel al in zijn bezit? Ik overweeg nl om binnen twee weken dit toestel aan te schaffen, bij verlenging van mijn abbo. :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

kheb de 410 niet in me bezit maar heb er wel dagen mee aangepoot. Ik werk bij de primafoon ;-) Dat ding is echt beter dan de 400 veel mooiere camera je ziet inderdaad een verschil, het mooie is dat de datakabel er ook bij zit, alleen jammer geen usb maar com aansluiting. Als je echt een gaad imode toestel wil moet je nog efkes w8en, ik was laatst op een beurs van kpn en mitsubishi komt met een vet ding. Ook een clamshell en een 2 megapixel camera. Het zijn er 2 cameras eentje als je hem open klapt en als hij dicht is moet je een schuifje openen, net als bij een echte digitale camera. Het grote voordeel van de mitsubishi is de veel langere standby. Veel plezier alvast

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb je enig idee wanneer dat nieuwe toestel van Mitsubishi uitkomt?? En hoe heet dit nieuwe model?

Edit: is het de M900?? Ik zie nergens dat die echt "true" I-mode support heeft. Aangezien er op de KPN site ook toestellen staan die niet alle I-mode features ondersteunen, vraag ik mij af hoe het met deze zit...

[ Voor 72% gewijzigd door Nyarlathotep op 13-10-2004 11:21 ]

Verwijderd

inderdaad het is de m900, op de beurs zei de franse vertegenwoordiger dat hij in november zou uitkomen, ik ga ervan uit dat het eind november wordt, de uitvoering die ik gezien heb had en blauw vlak erop, leek beetje op een groot uitgevallen e700. Khoop dat hij snel uitkomt, want qua imode toestellen hebben we eigenlijk niet veel soeps meer behalve dan de n410i en m341i

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Ik heb sinds zaterdag ook een N400i, maar het toestel heeft bij mij wel wat problemen.
Als het toestel dicht doe en ergens (zachtjes :)) neer leg of in mij jaszak mee neem, dan schakelt hij zich regelmatig uit.
Op andere momenten is hij zijn SIM-kaart kwijt en laat dat weten door met een flink kabaal te piepen.

Zijn er meer mensen met deze problemen? En wat heb je eraan gedaan?

Join TeamBVD!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die nieuwe Mitsubishi zal hier de M430i gaan heten. Ik wacht er zelf ook op! Ik wilde ook eerst voor de NEC gaan, maar de Mitsubishi heeft een 2mp camera (1 mp native, hij "blaast" de foto's op naar 2mp). Bovendien kan je er een micro SD kaartje instoppen. Bovendien vond ik het design van de NEC lelijk en erg fragiel (hij kraakte nogal bij gebruik).
Kijk hier voor de specs, en er is ook al een Nederlandse handleiding te vinden.

Ik wacht nog even tot deze uitkomt, en dan verleng ik mijn abbo! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Nyarlathotep op 21-12-2004 10:37 ]

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 20:30
Ik heb die M430 ook eens gebruikt maar hij zou in november als leverbaar zijn, ik werk ook bij de primafoon. Inderdaad is die ook erg gaaf, de 410i is zeker ook een aanrader om te gebruiken, persoonlijk vind ik hem qua scherm en ook met de camera beter.

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dus jij hebt ook nog geen inzicht wanneer hij leverbaar is (de M430)? Wanneer je meer weet, zou je dat hier dan kunnen melden? Ik kan niet wachten... Mijn Toshiba TS21i vertoont al lange tijd kuren, en is hoognodig aan vervanging toe >:)

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Mijn vriendin heeft sinds enkele weken ook de NEC 410i.
Tijdens het installeren van de software eist het programma om eerst de usb driver te installeren.
Ik heb geen andere keus, maar tijdens de installatie krijg ik van XP/sp2 de melding dat de software geen handtekening heeft, dus besluit ik om te annuleren met daarbij alle foutmeldingen en problemen die ik erbij krijg.
Mijn 1e vraag is, hebben meerdere mensen hier last van en wat hebben jullie er aan gedaan?
Vraag 2, is het niet vreemd dat ik drivers moet installeren voor een werkende usb poort?
Vraag 3, is het installeren van de usb driver niet te omzeilen?
Bij voorbaat dank.

2k op west bij Pv Output

Pagina: 1