[xp]Modydock als vervanging voor windows startbalk?

Pagina: 1
Acties:

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025
Naar aanleiding van een artikel in de computer totaal heb ik gisteren mobydock gedownload. Deze werkbalk ziet er zeer mooi uit, een stuk mooier dan die van windows:

Afbeeldingslocatie: http://www.ratiatum.com/img/logiciel/146/146.jpg

nu vraag ik me af of er ook mensen zijn die echt deze balk gebruiken ipv de windows start balk. Ik zou dat wel willen doen, maar mis dan de klok en de icoontjes die naast de klok staan (van draaiende programm's)

heeft hier iemand een oplossing voor? (bv met een ander progje)

[ Voor 5% gewijzigd door AtlonXP1800 op 15-05-2004 07:16 ]

Verwijderd

Even uitgetest en ziet er mooi uit vind ik.
De "Startbalk" kan hier gewoon blijven staan.
Deze heb ik nu wel bovenaan in het beeld geplaatst.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ondanks dat het hier om een ingebouwt stukje functionaliteit in Windows gaat, verplaats ik deze toch naar SA; aangezien je vraag zich concentreert op externe software :)

WOS > SA

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 15-05-2004 09:51 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

AtlonXP1800 schreef op 15 mei 2004 @ 07:15:
Naar aanleiding van een artikel in de computer totaal heb ik gisteren mobydock gedownload. Deze werkbalk ziet er zeer mooi uit, een stuk mooier dan die van windows:

[afbeelding]
origineel

Afbeeldingslocatie: http://southwest.ecu.edu.au/depts/it/mdmpool/macosx/dock.gif
nu vraag ik me af of er ook mensen zijn die echt deze balk gebruiken ipv de windows start balk. Ik zou dat wel willen doen, maar mis dan de klok en de icoontjes die naast de klok staan (van draaiende programm's)
Staat het niet bij de preferences?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 10:50 ]